C&C hänger sig när jag åker längst upp till vänster...

Permalänk
Medlem

C&C hänger sig när jag åker längst upp till vänster...

Jag spelar C&C från The first decade, men när jag åker längst upp i vänstra hörnet hänger sig spelet.

Någon som råkat ut för detta & hittat en lösning? (Märkte det 1:a gången på banan med commandosen)

Permalänk

C&C

nej jag vet ej hur man fixar det. men jag vill ha den där samlingboxen nu.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Sötast

Re: C&C hänger sig när jag åker längst upp till vänster...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HugoH
Jag spelar C&C från The first decade, men när jag åker längst upp i vänstra hörnet hänger sig spelet.

Någon som råkat ut för detta & hittat en lösning? (Märkte det 1:a gången på banan med commandosen)

Händer på vissa banor (uruselt av EA som vanligt)
Spara ofta och undvik stället där det hänger sig helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Ingen som sitter på ett savegame från början på bana 8, det är ju lite svårt att hindra harvestern från att köra upp där?

Permalänk
Medlem

E decade ett helt nytt spel eller är det bara dom gamla? fattar inte...

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

http://www.webhallen.com/prod.php?id=52040&traff=1

12 spel på 10 år. 299 kronor för boxen på webhallen bara att beställa eller komma och hälsa på ;P

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem

Fast det är knappt värt pengarna med alla problem som följer.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Så det är inte min dator som det är fel på?
Finns det något sätt att fixa det?

En av banorna går ju inte att klara eftersom man måste förstöra byggnader som ligger uppe där det hänger sig.

SKITSPEL!

Permalänk

Spelet är underbart (har det original nånstans)
EA däremot är helt otroligt värdelösa och borde brinna nånstans... ja... där nere...

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BattleAngel
Spelet är underbart (har det original nånstans)
EA däremot är helt otroligt värdelösa och borde brinna nånstans... ja... där nere...

I underlivet ?

On Topic: Prövat att patcha spelen ?

Visa signatur