Massor med gratis och billiga e-böcker!

Permalänk
Avstängd

Massor med gratis och billiga e-böcker!

Tänkte bara tipsa alla om http://7dollaroffers.com. Det finns hundratals olika e-böcker i olika kategorier. De flesta kostar såklart 7 dollar (ca 50 spänn), men många är helt gratis. Jag har både köpt flera och laddat ner flera gratis. Bara att betala via PayPal.

Dom har en väldigt stor avdelning med "Internet Marketing". Faktiskt väldigt intressant läsning och lätt värt en femtiolapp!

Ändrade din länk som du "råkat" posta som referal...

Sluta nu med det tramsandet, du gör bara folk upprörda med skiten.

/ilstallione

*inlägg redigerat av moderator*

Permalänk

Knappt så att jag vågar gå in på den sidan...

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem

Jäkla referallänkar som folk döljer undan med tinyurl..

Här är alltså den odolda länken som gurra92 postar:
http://7dollaroffers.com/?e=gustaf@eknefelts.se

Den sätter en cookie:
aff=gustaf@eknefelts.se
och redirectar dig sedan till http://7dollaroffers.com/

Jäkligt fult det där.

EDIT:
Ändrade så att referallänken inte är klickbar.

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk
Medlem

Kanske dum fråga men för vad är den där cookie?? Så att man får massor med e-mail:s lr??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Nej, cookien är så att gurra92 (gissningsvis) får provision på allt du köper där (aff=affiliate).

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zevon
Nej, cookien är så att gurra92 (gissningsvis) får provision på allt du köper där (aff=affiliate).

Är du förvånad? Han "tipsade" ju om något pyramidspel häromveckan.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Är du förvånad? Han "tipsade" ju om något pyramidspel häromveckan.

Asså för i helvete, vad fan tror du jag fick ut av att tipsa om något pyramidspel jag hittat på Passagen? Jag tipsade om det för jag inte sett det innan och undrade vad det var. Inte fan gjorde jag det för att jag själv skulle få något för det. Och det här, jag har köpt och laddat ner tiotals olika guider från sidan jag länkade till och är supernöjd. Jättebra sida med många bra guider. Sedan att jag få provosion för att tipsa vidare, samtidigt som jag verkligen tipsar om något som är bra, på vilket sätt stör det er?

Är det helt enkelt så att ingen på forumet kan uppskatta vad man har att komma med, utan bara måste göra allt man kan för att kränka någon annan?

Jag har gjort min sista post på Sweclockers. Admin kan låsa tråden och avsluta mitt konto.

Permalänk
Avstängd

Roid Rage på swec?

Lugna ner dig ett par varv så kanske du förstår vad folket reagerar på.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurra92
Asså för i helvete, vad fan tror du jag fick ut av att tipsa om något pyramidspel jag hittat på Passagen? Jag tipsade om det för jag inte sett det innan och undrade vad det var. Inte fan gjorde jag det för att jag själv skulle få något för det. Och det här, jag har köpt och laddat ner tiotals olika guider från sidan jag länkade till och är supernöjd. Jättebra sida med många bra guider. Sedan att jag få provosion för att tipsa vidare, samtidigt som jag verkligen tipsar om något som är bra, på vilket sätt stör det er?

Är det helt enkelt så att ingen på forumet kan uppskatta vad man har att komma med, utan bara måste göra allt man kan för att kränka någon annan?

Jag har gjort min sista post på Sweclockers. Admin kan låsa tråden och avsluta mitt konto.

Folk ogillar referallänkar (speciellt när de är dolda som här) eftersom det är falskt och ohdederligt.

Du kommer här och skriver en tråd där du berömmer en sida som en oberoende tredje part, alltså kan vi lita på att det du säger är sant (vi har ju ingen anledning att mistro dig, om vi bortser från eller inte kommer ihåg de tidigare fall du postat referallänkar, pyramidspel och promotions för din reklamsida dvs.).

Sen visar det sig att du ju egenteligen har ett ekonomiskt intresse i webbplatsen (via länken iaf), alltså du får pengar för att vi handlar där. Då blir ju plötsligt din "berättelse" om webbplatsen värdelös. Vi kan ju inte längre lita på att din utsago är sanningsenlig och inte bara ett knep för att tjäna pengar på inte ont anande forumsmedlemmar.

Så det är därför som vi inte "uppskattar" vad du kommer med.

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk

Ja man kan ju undra varför folk tycker att eget företag är en dålig ide av en 92a, dom är överlag väldigt mogna

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurra92
Asså för i helvete, vad fan tror du jag fick ut av att tipsa om något pyramidspel jag hittat på Passagen? Jag tipsade om det för jag inte sett det innan och undrade vad det var. Inte fan gjorde jag det för att jag själv skulle få något för det. Och det här, jag har köpt och laddat ner tiotals olika guider från sidan jag länkade till och är supernöjd. Jättebra sida med många bra guider. Sedan att jag få provosion för att tipsa vidare, samtidigt som jag verkligen tipsar om något som är bra, på vilket sätt stör det er?

Är det helt enkelt så att ingen på forumet kan uppskatta vad man har att komma med, utan bara måste göra allt man kan för att kränka någon annan?

Jag har gjort min sista post på Sweclockers. Admin kan låsa tråden och avsluta mitt konto.

Tror du behöver gå till skolan och lära dig lite. Sen kan du läsa på om vad ett pyramidspel är så förstår du rätt snabbt hur du tjänar pengar på att tipsa om det. Man tipsar inte om saker man inte vet vad det är, man frågar. Du hade ju till och med trådtiteln "snabba pengar". Antingen är du helt blåst eller så visste du mycket väl vad det var och ville lura andra. Båda är lika illa.

Du "tipsar" inte om en bra sida, du försöker lura folk att ge dig provision. En mer ärlig approach vore att länka till startsidan och sen säga "om ni gillar sidan och skall handla får ni gärna använda denna länk istället som tack för tipset". Det är det faktum att du försöker gömma att du tjänar på det som gör det illa, nu vet vi ju inte om det verkligen är en bra sida eller om du bara ville tjäna en slant.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Ja man kan ju undra varför folk tycker att eget företag är en dålig ide av en 92a, dom är överlag väldigt mogna

Jag var kritisk från början, denna kille verkar ju antingen ha noll koll på någonting eller är rent igenom ohederlig.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Shit vilken dundertomte som har mage att bli arg över att hans referrallänkar till pyramidspel m.m. blir raderade.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk

Håller med ovanstående talare, va arg man kan va

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Avstängd

Jag trodde det handlade om bokrean!

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Du är för snäll ilstallione!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||