Klistra FAQ:en i UNIX och övriga OS.

Permalänk
Medlem

Klistra FAQ:en i UNIX och övriga OS.

Varför inte?

Det har länge varit ett behov av en FAQ i den forumsdelen. Om den inte är tillräckligt bra så är det iaf en start, som kan och faktiskt redan förbättras och utökas. Den fyller redan nu en funktion även om det kanske finns fler vanliga frågor som borde besvaras. Jag tror att de flesta som hänger i den delen vill ha en klistrad FAQ. Den respons jag har fått hitintills har varit positiv.

föresten, länken:http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vi för för tillfället en intern diskussion om den här tråden och vi får se vad det leder till. Jag håller med om att det behövs en klistrad tråd i den forumdelen.

Permalänk
Medlem

Kommer ni fram till något?

Permalänk
Medlem

Kunde vara bra om den blev klistrad även om jag har en del synpunkter på dina frågor och svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meto
Kunde vara bra om den blev klistrad även om jag har en del synpunkter på dina frågor och svar

Dela med dig. Hjälp mig att göra den bättre.

Permalänk
Medlem

För det första tycker jag att vi borde dela upp tråden till flera trådar eller delar typ såhär
1 Där det förklaras om vilka alternativa operativsystem som finns och hur det fungerar och är besläktade med varandra och lite mer angående dist val och när man ska använda vad.
2 För vanliga frågor om problem
3 med länkar till bra sidor speciellt för nybörjare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meto
För det första tycker jag att vi borde dela upp tråden till flera trådar eller delar typ såhär
1 Där det förklaras om vilka alternativa operativsystem som finns och hur det fungerar och är besläktade med varandra och lite mer angående dist val och när man ska använda vad.
2 För vanliga frågor om problem
3 med länkar till bra sidor speciellt för nybörjare.

bra idé, då alla trådarn behöver ju inte klistras.

klister.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem

Hej igen! Jag ber om ursäkt att vi har dröjt.

Vi hittade ytterligare några trevliga trådar i den här forumdelen och skapade en samlingstråd precis som vi har i de andra forumen. Jag tror att det här blir en bra lösning. Åter igen tack för arbetet med din tråd!

Permalänk
Medlem

Perfekt, hoppas nu bara att det får någon effekt.