Permalänk
Medlem

Vad jobbar ni med?

som sagt...
eller kanske pluggar ni eller praktiserar?..
Jobbar själv som tekniker i en liten databutik på orten där jag bor och stormtrivs med mitt jobb,skulle inte byta för allt i världen.:)

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Hedersmedlem

Moderator, nyhetsmupp, allmän datorsupport åt släkten

Försöker plugga också

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Arbetslös, men söker jobb som illustratör/grafisk formgivare

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

pluggar på tumbagymnasium's TE linje, andra året:)

sen server/ kinda webadmin , dock inte pay för det
sen tar jag småjobb om ngn polare frågar

Permalänk

arbetslös, söker jobb, jobbar som avbytare på mjölkproduktion ca 70 mjölkkossor företaget ägs av min papps för tillfället. Hoppas på att hitta mig nått eget

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk

Programmerare (konsult), mestadels styrsystem och lite annat smått och gott åt industrin. Kul jobb, man får inblick i en mängd olika industrier och verksamheter. Man slipper definitivt att bli uttråkad eftersom två efterföljande jobb sällan är inom samma branch eller använder samma programmeringsspråk/verktyg.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk

Pluggar.

Läser första året på Elektroteknik på LTH.

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

Coachar ny personal på Kundservice / Teknisk Support.

Edit: Har flyttat och bytt jobb. Jobbat som Däckmontör under vintersäsongen.

Edit2: Kommer även jobba som däckmontör på våren

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Studerar företagsekonomi och jobbar som ekonomiassistent på ett större försäkringsbolag.

På det diverse förtroendeuppdrag inom föreningsverksamhet.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Programmerare (konsult), gjort lite allt möjligt i telekommindustrin för små och stora företag.

Permalänk
Medlem

Pluggar.

Läser andra året på Elektroteknik på LTH.

Permalänk
Medlem

Tänkte smälla in en omväxlande kommentar ^^

Pluggar juridik vid umeå universitet, T4.
Kom för ca två år sen fram till att jag inte ville arbeta med min hobby.

Visa signatur
Permalänk

Jag läser datavetenskap på Uppsala Universitet; snart klar med andra året.

Permalänk
Medlem

Jobbar med att utveckla mobila applikationer, främst för betting.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Eget datorföretag.
24/7 datorsupport för släkten.. tycker dom iaf

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Studerar sista året på IT gymnasiet i skövde, får la se vad som händer efter det

Sen jobbar jag lite extra för Posten, skönt med några extra kronor

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+, 1024 MB DDRAM PC3200, Powercolor ATI Radeon 9800 PRO, WD Raptor 36,7 GB SATA, 200 GB Seagate S-ATA, Hitachi 120 GB ATA

Permalänk
Medlem

Läser.. hmm vad heter det.. datanom är yrket. Iaf så kan jag med den här utbildningen göra allt med en dator samt program förutom större programmeringar och kretslödningar. Alltså datastöds person, kanske det heter. Och datormonteringar osv.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Studerar media grafisk kommunikation på Cybergymnasiet kvarnholmens gymnasium.

Permalänk

Jobber som System Engineer i ett mindre företag. Trivs riktigt bra, och har det kul på jobbet. Gör massor av olika saker.

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Pluggar
Går bygg på gymnasiet, är golvläggare om ~2 år

Visa signatur

Core 2 Duo E8500 @ 3.8GHz | Gigabyte EP45-DS3 | XFX 8800GT 512MB | Corsair XMS2 2x2GB | 1210 GB HDD | Antec P182 + Corsair HX520 | Viewsonic VX2025WM

Permalänk
Medlem

Jobbar som montör på Volvo Haulers & Loaders. Bygger http://www.midec.it/modules/freecontent/images/image035.jpg sånna.

Permalänk

Kundtjänst / Teknisk Support.

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk

IT-ansvarig på ett medelstort företag utspritt på fyra orter.
Sen horar jag lite som konsult också när jag tycker att jag har för mkt fritid...

Visa signatur

If it ain't broken: tweak it...
folding@home

Permalänk
Medlem

Jobb som bagare men just nu pluggar jag till multimediaingenjör och hoppas på en icke-arbetslös framtid

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Re: Vad jobbar ni med?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av herbamare
som sagt...
eller kanske pluggar ni eller praktiserar?..
Jobbar själv som tekniker i en liten databutik på orten där jag bor och stormtrivs med mitt jobb,skulle inte byta för allt i världen.:)

Samma här faktiskt. Möjligt att jag hoppar till annat företag (ny ledning, samma medarbetare). Trivs än så länge ganska bra med jobbet.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Timanställd som bagare och support tekniker på ett it-cafe

Permalänk

Jobbar som Tidningsbud, Kör ut kvällstidningarna till affärer.

Fast anställd sedan 2003 och en bra lön så jag klagar inte.

Visa signatur

MacBook Pro 13,3 M1 - 2020
iMac 21,5 4K - 2017
iPad Pro 10,5 Wi-Fi 32 GB - 2017
iPhone 13 128 GB

Permalänk
Medlem

Systemadin på ett konsultbolag för CFD och FEM, HPC helt enkelt
Blir lite annat som affärssystem, programmering å s oxå.
På "fritiden" pluggar jag även det sista på Systemvetarprogrammet

Permalänk
Medlem

Pluggar samhällsvetenskap, byter till Industri nästa år. Suck för Samhällsvetenskap..

Permalänk
Medlem

Jobbar som mat-tant, trivs jäkligt bra faktiskt. Ska börja plugga till hösten till kock.

Visa signatur

Arch | Samsung S20 FE 5G