Fsx nybörjare? Välkomen!

Permalänk
Medlem

Fsx nybörjare? Välkomen!

Hej!
Nu när jag har börjat träna Scraaab så tänkte jag att om det är någon mera här som vill träna på något med en svensk instruktör så skriv gärna här då.
Vi håller mest till vid Arlanda och Bromma tror jag.

Jag hoppas att inte du Scraaab blir sur nu! Skicka ett pm eller Msn om du vill klaga så tar jag bort det här....

Mer info: Vi håller på, på kvällen mellan ca: 18.00-?
Med vissa uppehåll med hundar osv. Men då kan ju alla andra flyga medans.
Skulle vara jätteskoj om ni hade Mic också. Blir så jobbigt att skriva när man är många???
Men skrivandet går också väldigt bra....

/Pontus

Permalänk
Medlem

Låter väl bra, själv har jag inte tid dock. Men jag måste fråga, spelet är ju fult rent grafiskt sett, och då har jag alla inställningar på max. Känns som att nånting inte stämmer. Hittar inte heller inställningar för upplösningen. >_<

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zekehund
Hej!
Nu när jag har börjat träna Scraaab så tänkte jag att om det är någon mera här som vill träna på något med en svensk instruktör så skriv gärna här då.
Vi håller mest till vid Arlanda och Bromma tror jag.

Jag hoppas att inte du Scraaab blir sur nu! Skicka ett pm eller Msn om du vill klaga så tar jag bort det här....

Mer info: Vi håller på, på kvällen mellan ca: 18.00-?
Med vissa uppehåll med hundar osv. Men då kan ju alla andra flyga medans.
Skulle vara jätteskoj om ni hade Mic också. Blir så jobbigt att skriva när man är många???
Men skrivandet går också väldigt bra....

/Pontus

Bah, jag är säkert proffsigare än dig. Jag antar att du köpt spelet så jag kommer nog inte kunna vara med då.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Låter väl bra, själv har jag inte tid dock. Men jag måste fråga, spelet är ju fult rent grafiskt sett, och då har jag alla inställningar på max. Känns som att nånting inte stämmer. Hittar inte heller inställningar för upplösningen. >_<

Kör inte på max då? Ställ istället in så att bildfrekvensen blir tillfredsställande. Upplösningen hittar du på Settings>Customize. Ställ in 16-bitars färg också så får du högre bildfrekvens.

Tror jag startar en officiell FSX-tråd.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Så spelet blir snyggare av att inte ha allt på max? Låter ju ännu skummare. Bildfrekvensen är redan tillfredställande.

Ah ok tack, då vet jag var jag ska ändra upplösningen. Tror förr det är den som spökar, det mesta ser fan lite för stort ut.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Så spelet blir snyggare av att inte ha allt på max? Låter ju ännu skummare. Bildfrekvensen är redan tillfredställande.

Ah ok tack, då vet jag var jag ska ändra upplösningen. Tror förr det är den som spökar, det mesta ser fan lite för stort ut.

Tycker inte heller spelet är någe snyggt på max. Då kan man ju lika gärna satsa på bra framerates.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB