| Sidor (28): [ [1] 2 3 4 » ... Sista » ] |
|
|
MasterOfDisaster Medlem
Plats: Finland |
Nyaste UMPC:n i Asus framgångsrika serie börjar nu finnas i lager åtminstone i Storbritannien ( http://www.laptopsdirect.co.uk/Asus_Eee_PC/prod.asp ) och kommer säkert så småningom till Norden. Känns som den knäpper MSI wind på fingrarna pga batteritiden (Wind shippas ju med 3 cells batteri a la 2200 mAh) och draft-N WLAN är ju också nice, för att inte nämna möjligheten till 40 Gb SSD __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
POMAH Medlem
Plats: Göteborg |
Glöm inte att den är större och tyngre än Wind, då räknar jag Wind med 6 cells batteri. Sen så får man ju tycka vad man vill om designen på den. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
MasterOfDisaster Medlem
Designen vill jag inte uttala mig om eftersom det är ganska personligt vad man gillar, men skillnaden på 1.33 kg (Eee 1000 med SSD) och 1.30 kg (Wind med 6 cells batteri) är relativt försumbar. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
ef98dp Medlem
Plats: Sverige |
Jag beställde en 1000H i förrgår(köpte från ebay/USA) som jag förhoppningsvis får hem i veckan som kommer, jag ska försöka slänga ihop en liten recension då. pris inklusive frakt blev $604 (c:a 3750 SEK) vilket jag tycker var grymt bra, dock har jag inte räknat med tull+moms, men även om jag åker på det så är det helt ok. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
MarkoV Medlem
hur kommer kommer den kosta när den släpps i sverige? __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
raaaz Medlem
Plats: Norrland / Linkeboda |
__________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
MarkoV Medlem
||
|
|
|
raaaz Medlem
||
|
|
|
MasterOfDisaster Medlem
Nu är min 1000h på väg från England __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
ef98dp Medlem
Plats: Sverige |
__________________ Senast redigerad av ef98dp, 2008-08-14 klockan 16:59 Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
raaaz Medlem
||
|
|
|
MuChCuP Medlem
Plats: Jakan |
Vart köpte ni era ifrån? Jag har funderat på http://supergps.co.uk/asus-eee-pc-1...mpc-p-3503.html Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
raaaz Medlem
www.clove.co.uk har den i lager för £349 __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
MuChCuP Medlem
Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
raaaz Medlem
Hmm blev sugen på en EEE1000H nu, men fan den är ju nästan precis lika stor som Lenovos 12-tummare :>... dock är dom ju rätt små iofs __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
sveseb Medlem
Plats: Stockholm |
Beställde min för ett par timmar sedan från Clove. Den är på väg nu med flyg från southhampton till Arlanda med DHL. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
MuChCuP Medlem
||
|
|
|
sveseb Medlem
||
|
|
|
MuChCuP Medlem
Sådär har beställt en svart 1000h från clove nu! Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
sveseb Medlem
Du får väl ett trackingnr via mail när dem väl lämnat över produkten till posten, iallafall om de skickar rekommenderat. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
pjb Medlem
Plats: Solna |
eee 1000 lanseras i Sverige i september: Pris 4.700:- __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
MasterOfDisaster Medlem
Beställde själv från laptopsdirect, 29 pund i frakt X_X __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Skogscalle Medlem
Plats: Västerås |
Jag beställde en 901 från Clove. Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Merlinen Medlem Hwbot
Plats: Luleå |
Är också extrem sugen på en Asus Eee 1000 men ska vänta tills Dell släpepr sin E4200 och sin mini latitude å se vad dom hamna i för pris. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
pjb Medlem
Plats: Solna |
Källa = Asussäljare __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Skoldator Medlem
Plats: Lund |
Hoppas någon tar in Medion Akoya Mini till Sverige. Alternativt Advent 4211. Borde kosta en tusenlapp mindre. Köpte nyligen en Medion. Fungerar utmärkt, nu vill jag kunna köpa den till mina elever. Asus spelar lite på en monopolsituation i Sverige verkar det som, med de föreslagna priserna. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
raaaz Medlem
||
|
|
|
Skoldator Medlem
Plats: Lund |
||
|
|
|
pko Medlem
Plats: 08 |
||
|
|
|
raaaz Medlem
||
|
|
| Sidor (28): [ [1] 2 3 4 » ... Sista » ] |
|
Senaste tråd
Nästa tråd
|
|
Du har väl läst reglerna?
Passivt kylt Geforce GT220 från MSIGrafikkort 2010-02-09 11:27Komponentjätten MSI kryddar utbudet med ett passivt kylt Geforce GT220. Läs mer SweClockers 5.0 funktionskomplettÖvrigt 2010-02-08 22:19Nästa version av SweClockers.com närmar sig med stormsteg och nu är sajten "feature complete", eller funktionskomplett. Läs mer Stjärnformat vattenblock från KoolanceKylning 2010-02-08 13:24Välkända Koolance släpper inom kort ett nytt vattenblock för alla moderna processorsocklar. Läs mer Rymligare hårddiskar med nytt läshuvud från TDKLagring 2010-02-08 11:10Japanska TDK tillkännager att utvecklingen av läshuvuden för 640 GB per skiva går som planerat och att hårddiskar på upp till 3 TB kan finnas ute i handeln till hösten. Läs mer | Historien bakom Google Nexus OneÖvrigt 2010-02-09 09:51Vissa företag vill hålla design- och tillverkningsprocesser hemliga för att behålla ledningen över konkurrenterna. Google gör precis tvärt om. Läs mer Grafen i framtidens skärmarTeknik 2010-02-08 21:08Det är inte bara till snabba transistorer grafen kan användas. Nu talar forskare om att det kolbaserade materialet kan användas till belysning i framtidens skärmar. Läs mer IBM utvecklar 100 GHz-transistor i grafenTeknik 2010-02-08 12:34Halvledartillverkaren IBM avslöjar att företaget tagit fram en transistor i grafen som klarar upp till 150 procent högre klockfrekvens än kisel. Forskarna tror dessutom att tekniken kommer att förbättras inom en snar framtid. Läs mer Bärbar från Gigabyte med externt grafikkortDatorer 2010-02-08 10:48En ny bärbar dator från Gigabyte höjer grafikprestandan genom att använda en extern grafikmodul i Geforce GT220-klassen. Läs mer | IBM lanserar åttakärniga Power 7Processorer 2010-02-09 09:48Ökad beräkningskraft och lägre strömförbrukning är några av fördelarna med IBM:s nya Power 7-processor. Läs mer Sony tar fram trådlös överföring för interna komponenterTeknik 2010-02-08 13:57Japanska Sony meddelar att företaget utvecklat trådlös kommunikation för interna komponenter med millimetervågsteknik – först i världen. Läs mer Club3D – överklockat Radeon HD 5850 med specialkylareGrafikkort 2010-02-08 12:23Ett nytt grafikkort från Club3D är både överklockat och försett med en ny typ av kylare från fabrik. Läs mer Radeon HD 5570 läckt på nätetGrafikkort 2010-02-08 09:32Den sista modellen i Radeon HD 5000-serien släpps på tisdag, men redan nu sprids de fullständiga specifikationerna på nätet. Läs mer |