| Sidor (38): [ « Första ... « 16 17 18 [19] 20 21 22 » ... Sista » ] |
|
|
OMG Medlem
Plats: Linköping |
Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
kladobe Medlem
Plats: Jönköping |
||
|
|
|
OMG Medlem
||
|
|
|
POMAH Medlem
Plats: Göteborg |
__________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
TubularBoy Medlem
Plats: Helsingborg, Höganäs |
Jag är riktigt sugen på denna laptop. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
allban90 Medlem
Plats: Helsingborg |
||
|
|
|
boldtaar Medlem
Någon med en MSI wind vill ni testa om det går att köra Battlefield 1942? Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
lelkes Medlem
Plats: Stockholm |
||
|
|
|
OMG Medlem
||
|
|
|
allfault Medlem
Plats: Malmo |
||
|
|
|
boldtaar Medlem
||
|
|
|
Andy Mcdee Medlem
Plats: |
borde gå... har kört call of duty 1 och 2 på en gma 855 och 950 ska vara dubbelt så bra (typ). Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Dalhedaren Medlem
Plats: Varberg |
||
|
|
|
theivan Medlem
Plats: Eskilstuna |
Varför skulle det inte gå? De säger att de kan spela DotA (Warcraft III:TFT) mod på Wind:n __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Jungbark Medlem
Plats: Säffle |
Jag kommer med allra största sannolikhet köpa en MSI Wind! Jag har bara en liten fråga, hur mycket ström drar blåtand? Jag hade nämligen tänkt att köpa den här musen http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se112023 och köra den via blåtand, för att slippa en sändare som därmed tar upp ett usbuttag! Kommer det att funka? Senast redigerad av Jungbark, 2008-08-26 klockan 15:50 Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
karpo Medlem
Plats: Västerås |
Nån som vet om det finns någon gömma med Wind som har skandinaviskt tangentbord? Skulle vilja ha en så fort som möjligt. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Wingdings Medlem
Plats: Jönköping |
Fick hem mitt eBay-beställda Dell 1490 WLAN-kort idag, och nu fungerar även WiFi perfekt i OS X och Ubuntu utan att behöva installera några ytterligare drivrutiner (Ubuntu säger till att den hittat hårdvaran och efter ett par klick och en automatiskt nerladdad och installerad drivrutin funkar mitt WiFi finfint). __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
x-dr3am Medlem
Plats: Månen |
||
|
|
|
dahl Med-lem
Plats: Storstad |
Tja! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
TubularBoy Medlem
||
|
|
|
dahl Med-lem
Ja du 0.5mm alu plåt? __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Jungbark Medlem
Vad menar du med att du har stört dig på fläkten? Har den varit högljud?! Har nämligen aldrig hört att Winden ska vara högljud?! Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
dahl Med-lem
||
|
|
|
TubularBoy Medlem
||
|
|
|
OMG Medlem
Tycker inte min wind blir så varm alls trots rätt så kraftig belastning och fläkten hör man ju inte alls nästan. Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
t0dy Medlem
Plats: Karlskrona |
Nu blir jag också nyfiken! Jag vill veta mer om detta - bilder innan/nu + länkar till den nya flänsen! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Jungbark Medlem
Asså det här med hur mycket en dator upplevs låta är nog väldigt olika från person till person. Min stationära dator hör jag knappt, men så tyst har jag svårt att tro att Winden är.. Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
POMAH Medlem
Dem recensioner jag har läst så säger alla att Winden går svalt och är tyst. __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
x-dr3am Medlem
Plats: Månen |
http://bp2.blogger.com/_ZKlSQm2j7TI...2b9d80258c2.jpg Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Jungbark Medlem
||
|
|
| Sidor (38): [ « Första ... « 16 17 18 [19] 20 21 22 » ... Sista » ] |
|
Senaste tråd
Nästa tråd
|
|
Du har väl läst reglerna?
Passivt kylt Geforce GT220 från MSIGrafikkort 2010-02-09 11:27Komponentjätten MSI kryddar utbudet med ett passivt kylt Geforce GT220. Läs mer SweClockers 5.0 funktionskomplettÖvrigt 2010-02-08 22:19Nästa version av SweClockers.com närmar sig med stormsteg och nu är sajten "feature complete", eller funktionskomplett. Läs mer Stjärnformat vattenblock från KoolanceKylning 2010-02-08 13:24Välkända Koolance släpper inom kort ett nytt vattenblock för alla moderna processorsocklar. Läs mer Rymligare hårddiskar med nytt läshuvud från TDKLagring 2010-02-08 11:10Japanska TDK tillkännager att utvecklingen av läshuvuden för 640 GB per skiva går som planerat och att hårddiskar på upp till 3 TB kan finnas ute i handeln till hösten. Läs mer | Historien bakom Google Nexus OneÖvrigt 2010-02-09 09:51Vissa företag vill hålla design- och tillverkningsprocesser hemliga för att behålla ledningen över konkurrenterna. Google gör precis tvärt om. Läs mer Grafen i framtidens skärmarTeknik 2010-02-08 21:08Det är inte bara till snabba transistorer grafen kan användas. Nu talar forskare om att det kolbaserade materialet kan användas till belysning i framtidens skärmar. Läs mer IBM utvecklar 100 GHz-transistor i grafenTeknik 2010-02-08 12:34Halvledartillverkaren IBM avslöjar att företaget tagit fram en transistor i grafen som klarar upp till 150 procent högre klockfrekvens än kisel. Forskarna tror dessutom att tekniken kommer att förbättras inom en snar framtid. Läs mer Bärbar från Gigabyte med externt grafikkortDatorer 2010-02-08 10:48En ny bärbar dator från Gigabyte höjer grafikprestandan genom att använda en extern grafikmodul i Geforce GT220-klassen. Läs mer | IBM lanserar åttakärniga Power 7Processorer 2010-02-09 09:48Ökad beräkningskraft och lägre strömförbrukning är några av fördelarna med IBM:s nya Power 7-processor. Läs mer Sony tar fram trådlös överföring för interna komponenterTeknik 2010-02-08 13:57Japanska Sony meddelar att företaget utvecklat trådlös kommunikation för interna komponenter med millimetervågsteknik – först i världen. Läs mer Club3D – överklockat Radeon HD 5850 med specialkylareGrafikkort 2010-02-08 12:23Ett nytt grafikkort från Club3D är både överklockat och försett med en ny typ av kylare från fabrik. Läs mer Radeon HD 5570 läckt på nätetGrafikkort 2010-02-08 09:32Den sista modellen i Radeon HD 5000-serien släpps på tisdag, men redan nu sprids de fullständiga specifikationerna på nätet. Läs mer |