| Sidor (6): [ [1] 2 3 4 » ... Sista » ] |
|
|
Jozze Medlem
Plats: Göteborg |
Idag när jag kom till jobbet så hade det hänt igen. Komponenterna som jag lagt på bordet var borta. Tänkte att vem fasen är det som snor mina komponeter? Händer det en gång så må det vara hänt. Men inte när det händer nästan varje dag. Jag blev riktigt förbannad och monterade upp en kamera som skulle ta kort på aktiviteten som pågår när jag inte är där. Mycket har man ju både sett och hört i sina dar, men detta tog priset. Inte skulle jag någonsin kunna ens drömma om att det var detta som händer på nätterna... Senast redigerad av Jozze, 2004-10-21 klockan 21:53 Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
WE Medlem
Plats: |
hahaha,va fina Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Mattias.F Medlem
Plats: Umeå |
Du det där behövde jag efter en alldeles för lång arbetsdag. Lättade upp mitt trötta tunga huvud. Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Gekko Medlem
Plats: Stockholm |
Superb... __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Bluebye Medlem
HAHAHA fan vilka styggingar!!!! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Slabbefusk Medlem
I cant RESISTOR you bahahaha..... __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
BamseBjornen Medlem
Plats: Malmö |
Klockren! Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Zn4rK Medlem
Plats: ::1 |
Nä, vilka fulingar. Att de bara vågar göra så. Heheh. Lägg ut filmen på nätet __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
macke1 Medlem
Plats: Karlshamn |
Slabbefusk __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
sikmeister Medlem
Märk bilderna med ditt namn och gör en powerpointpresentation av dem, för det här är något som folk kommer att maila runt. Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
jetage Medlem
Plats: Gärdet, Sthlm |
fan va najs! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
dillbert Avstängd
Hahah du är en sjuk mäniska Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Red Beaver Medlem
Plats: Vid datorn såklart |
Detta påminner mej om Uppfinnar Jockes medhjälpare __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
kart Medlem
Plats: ö-vik |
nu kanske jag har svarat på vart mina lysdioder tar vägen på natten Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
SkAliz Medlem
Plats: Borås |
HAHAHA.... så klockrena............ __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Westelindh! Medlem
LOL FÖR BRA! Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
x_robban Medlem
Plats: Vid datorn |
Du verkar vara väldigt upptagen med ditt jobb på dagarna __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Norbius Medlem
Plats: Tranemo |
BÄST __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Jine Medlem SweClockers Folding Statistik
Plats: 127.0.0.1 |
Haha lungt skönaste komponnenterna på länge Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Akira_san Medlem
Plats: Höganäs |
fan dom va ju sjukt grymma Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
ultima Medlem
Plats: Söderköping |
senaste porr genren?? __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
zapher Medlem
Äg! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
p4radox Medlem
LOOOOL, lätt bästa idag! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
WaR Medlem
HAHAHAHAHAHAHA, underbart Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Enk Medlem
Plats: Östhammar |
Priceless! XD __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
ickamicka Medlem
Plats: Rannebergen, Angered |
HAHAHAHAHAHA __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Whin3 Medlem
aa och detta får folk lön för att göra :/ __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
wignello Medlem
Plats: Göteborg, fattady? |
__________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
)ExecutoR( Medlem
Plats: Datorn |
Fint! __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
|
Husmus Medlem
Plats: Linköping |
ehhehe! riktigt snyggt __________________ Anmäl inlägget | IP: Loggad | Länk |
||
|
|
| Sidor (6): [ [1] 2 3 4 » ... Sista » ] |
|
Senaste tråd
Nästa tråd
|
|
Du har väl läst reglerna?
Intel arbetar med att lösa SSD-problemLagring 2009-11-07 19:38Intel rapporterar att problemen med SSD-enheten X25-M har återskapats och att företaget nu arbetar på en lösning. Läs mer Passivt kylt Radeon HD 5750 från PowercolorGrafikkort 2009-11-05 14:47Tillverkaren Powercolor satsar på ett knäpptyst Radeon HD 5750. Läs mer New York anklagar Intel för mutbrottAffärer 2009-11-04 21:04Delstaten New York drar processortillverkaren Intel till federal domstol för brott mot konkurrenslagstiftningen. Läs mer Intel förhandlar om LarrabeeGrafikkort 2009-11-04 11:36Intels grafikkrets Larrabee är på väg. Processormakaren inleder nu förhandlingar med grafikkortstillverkare för att förbereda inför lanseringen. Läs mer | Radeon HD 5870 med full Eyefinity och 2 GB minneGrafikkort 2009-11-06 12:57AMD förbereder de första grafikkorten med fullfjädrad Eyefinity och utgångar för upp till sex skärmar. Samtidigt passar tillverkaren på att dubblera mängden minne. Läs mer Telekompaketet klart – rättslig prövning för allaIT-Politik 2009-11-05 13:00Det omtalade telekompaketet är slutförhandlat. En enhällig kommitté röstade ja till förslaget att avstängning från internet måste ske enligt gällande rättsliga principer. Läs mer "Glöm Fermi 2009"Grafikkort 2009-11-04 15:44Fermi kommer inte dyka upp innan årsskiftet, det bekräftar två oberoende källor till SweClockers. Läs mer AMD släpper grönare Phenom II X4 965 BEProcessorer 2009-11-04 09:28Flaggskeppet Phenom II X4 965 BE släpps i en ny version med lägre strömförbrukning. Dessutom passar AMD på att införa nya funktioner. Läs mer | Windows 7 säljer 234 procent bättre än VistaOperativsystem 2009-11-06 11:56Det går bra för Microsofts nya operativsystem. Under de första dagarna sålde Windows 7 hela 234 procent fler exemplar än Vista under samma period i livscykeln. Läs mer Lenovo låter användaren byta Fn och CtrlDatorer 2009-11-05 11:31En ny BIOS till Lenovo Thinkpad gör det möjligt att byta plats på tangenterna Fn och Ctrl. Läs mer Nya rykten om x86-processor från NvidiaProcessorer 2009-11-04 14:35Det viskas i korridorerna om att Nvidia utvecklar en egen x86-kompatibel processor med hjälp av ingenjörer från Transmeta. Läs mer Flashminne med Transformers från KingstonLagring 2009-11-03 21:08Minnesjätten Kingston samarbetar med filmbolaget Paramount för att lansera långfilm på flashminne. Läs mer |