SweClockers på Computex 2012

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Computex 2012

Den 5–9 juni vallfärdar datorindustrin till Taiwan och årets upplaga av Computex. SweClockers utsända Jonas Thörnqvist och Emil Björklund är på plats och rapporterar löpande från mässgolvet.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

JAA!!!! Nu skaj ag se videon!

Visa signatur

Intel Core i7-3930K | Asus P9X79WS | 8GB DDR3 | GeForce GTX460 | Lian Li PC-A71FB
/se mitt (framtida) galleri: http://
PSU OEM's | DDR3 IC's | Windows 8 ÄR sämre än färdigskivat bröd!

Permalänk
ASUS Nordic

Jonas låter taggad! Detta ska följas.

Permalänk

WOOOOHOOOOO!!! YOU GO GIRL?

Permalänk
Medlem

Intressant, mycket intressant

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inaktiv

Jonas MÅSTE sluta "smacka" när han avslutar en mening...sjukt irriterande att lyssna på. :S

Permalänk
Medlem

Ska också följa!

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av Segas:

Jonas MÅSTE sluta "smacka" när han avslutar en mening...sjukt irriterande att lyssna på. :S

Ähh lägg av! La inte ens märke till det, folk som gör det har antingen för bra hörsel eller så är de lättirriterade av ngn orsak.
Ser spänt fram emot de nya moderkorten och graffekorten och chassin och nätdelar - ALLT!

Visa signatur

Intel Core i7-3930K | Asus P9X79WS | 8GB DDR3 | GeForce GTX460 | Lian Li PC-A71FB
/se mitt (framtida) galleri: http://
PSU OEM's | DDR3 IC's | Windows 8 ÄR sämre än färdigskivat bröd!

Permalänk
Medlem

Sweclockers på ena skärmen och jobb m.m. på den andra. Detta ska bli intressant!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Segas:

Jonas MÅSTE sluta "smacka" när han avslutar en mening...sjukt irriterande att lyssna på. :S

Damn you! Nu har jag också börjat tänka på det

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Gigabyte

Nice! Många nyheter på plats

Visa signatur

Not in use.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Jonas MÅSTE sluta "smacka" när han avslutar en mening...sjukt irriterande att lyssna på. :S

Har aldrig tänkt på det heller. Var tvungen att se om för att kolla om det stämde, så nu har jag också börjat tänka på det. Fy på dig!

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mikkey:

Har aldrig tänkt på det heller. Var tvungen att se om för att kolla om det stämde, så nu har jag också börjat tänka på det. Fy på dig!

Haha, förlåt. Jag klarar aldrig av fredagspanelerna av samma orsak.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Ni bara MÅSTE köra en "Hemma hos" serie från Taiwan!!!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sim0nT:

Ni bara MÅSTE köra en "Hemma hos" serie från Taiwan!!!!!!!

Helt klart att storsatsningen förtjänar en andra säsong.

Permalänk

Och en massa bilder på "mjukvaran" (bootbabesen) tack! Taiwanesiskor är inte dumma alls!

Visa signatur

Every take-off is optional. Every landing is mandatory.

Permalänk
Medlem

"Nu är det så att jag och Emil har flygit till Taiwan..." Haha

Men för övrigt så ska det bli riktigt kul med och se vad tillverkarna har att visa oss nu.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem

Bara jag som tänkte på den förvirrade damen till höger i videon?

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Hedersmedlem

Emil eller Jonas, ni får väldigt gärna leta upp Duckys monter på mässan och ta lite information om deras senaste tangentbord Ducky Dragon Edition som verkar väldigt lovande. Ser fram emot lite nyheter

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Avstängd

Tips till en ny tävling, ta fram dom bästa överklockarna och fixa ett eget bås där vi visar vad sweclockers kan göra

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG