Ett fel har inträffat. Du har loggats ut ur PSN.

Permalänk
Avstängd

Ett fel har inträffat. Du har loggats ut ur PSN.

Felkod 80710D36

Testade för en kvart sedan, fick då samma meddelande med annan felkod, vill minnas att den var lik denna, men typ 92 på slutet pch 0 istället för D..

Jag har testat att starta om systemet flera gånger, startat om modem och router, avaktiverat och aktiverat mediaserver, raderat cockies, historik, annan webbinformation i PS3s webbläsare.. Problemen kvarstår. Har inga problem med internetanslutningen i övriga fall, kan surfa med den inbyggda webbläsaren i PS3t. Vad kan detta vara? Något liknande har aldrig tidigare drabbat mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Är jag den enda med problemet!!!? Hade hoppats på att det är nåt problem med PSN för flera atm, men nu blir jag orolig för att problemet är lokalt på min maskin, och att jag måste köpa en helt ny liten maskin.. :'(

Permalänk
Medlem

Kolla så ditt konto funkar på nätet dvs logga in på datorn.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ozo64:

Kolla så ditt konto funkar på nätet dvs logga in på datorn.

Det hela fungerar nu efter ungefär 20st inloggningsförsök, jag hoppas att problemen enbart var tillfälliga!

Tack så hemskt mycket för ditt svar anyways, uppstår problemet igen, så skall jag testa det där!!

Permalänk
Avstängd

Min tjocka PS3'a brukar tappa anslutningen till PSN till och från lite som den vill, men efter någon minut brukar det fungera igen.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem

Jag fick liknande problem för en stund sedan, det är säkert PSN som har interna problem.