SpelClockers spelkväll Torsdag 1/5 19:00 – Age of Empires 2

Permalänk
Hedersmedlem

SpelClockers spelkväll Torsdag 1/5 19:00 – Age of Empires 2

Det blir en gammal klassiker för spelkväll nummer 10, nämligen Age of Empires 2! Upplägget är som vanligt, sugna samlas på Mumble så löser administratörerna allt praktiskt efter hand. I den här tråden är det fritt fram att diskutera före, efter och under eventet. Dela med er av tankar, feedback, kommentarer och oförglömliga spelminnen från kvällen!

Nyttiga länkar
SweCTV – Twitch-video från bland annat spelkvällarna
SweClockers Mumble-server för röstkommunikation
SweClockers officiella grupp på Steam
SpelClockers officiella grupp på Facebook

Att notera: Det är Steam-versionen av Age of Empires 2 som vi har tänkt spela.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/strategy/age-e...

50% på GMG! Sidan är legit för er som inte känner till den

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av CrazyAngel4You:

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/strategy/age-e...

50% på GMG! Sidan är legit för er som inte känner till den

Ytterligare 20% med kod O3H7FE-D4NFO0-F0LIGK så kommer man ner på 6£ ca 70kronor.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

Ytterligare 20% med kod O3H7FE-D4NFO0-F0LIGK så kommer man ner på 6£ ca 70kronor.

Där sa du något, min vise man!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyAngel4You:

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/strategy/age-e...

50% på GMG! Sidan är legit för er som inte känner till den

Skrivet av Sir Hitman:

Ytterligare 20% med kod O3H7FE-D4NFO0-F0LIGK så kommer man ner på 6£ ca 70kronor.

Tackar för dessa! Let's go!

Visa signatur

CoreOS

Permalänk
SpelClockers

Heh, kände väl att jag var illa tvungen att köpa det jag med! Så nu har jag det Tack för tipsen!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikez:

Heh, kände väl att jag var illa tvungen att köpa det jag med! Så nu har jag det Tack för tipsen!

Vi får skvätta på någon kväll framöver! Kan nog dra med Legoo då

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Ingen som spelar AoE2 eller? Ser tomt ut i Mumble

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Ingen som spelar AoE2 eller? Ser tomt ut i Mumble

Vi satt där och spelade sedan 19.00. Jag var bara med på en runda, men en del körde minst en runda till

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Hedersmedlem

Det var tyvärr inte väldigt många som kände för att spela Age of Empires 2 ikväll, så det blev bara 2 matcher. Men det går alltid att fråga spelare på Mumble om de vill spela AoE2 vilken dag som helst.

Visa signatur

Meow