Permalänk
Avstängd

NVIDIA 3DTV Play

Surt när företag begränsar för sina betalande kunder. Särskilt när man har Windows 8 och måste göra en återställning ibland när Store puckar upp. Tyvärr är min engelska inte bra så kanske därför jag inte hittar något fungerande formulär eller support support-emalj på Nvidias sida. https://store.nvidia.com/store/nvidia/help
Pengar i sjön eller går det fixa på något sätt?

EDIT - Fick iväg en fråga genom deras formulär när jag bytte från Firefox till Internet Explorer. Fanns dock ingen "form" om återaktivering så fick chansa på "other". Lite slarvigt av mig när jag köpte tillägget. Brukar alltid fråga om installationsbegränsningar innan jag köper eftersom jag bojkottar företag som begränsar för betalande kunder.

Återkommer om Nvidia tillåter en att tänja på deras idiotiska begränsning...

Permalänk
Avstängd

Nej, det gick inte, 5 ominstallationer är det som gäller.

Permalänk
Medlem

Fyy va fult!

Får passa mig med mina då. Bra att veta..

Visa signatur

3570K @ de-lid @ 4.8 GHz | Sabertooth Z77 | 8GB-2133MHz-CL9 | ATi R9 290 @ 1150/1375
3x F60 RAID0 + 3TB WD Green
{@Custom H2O Loop}
Dell 3007WFP 2560x1600 BLANK AG removed+BLbleed mod | Z-5500 @ cap-mod
Garage Band komposition!

Permalänk
Medlem

Dom måste ju kunna resetta så att samma key kan användas igen, eller ge en ny key...

Permalänk
Testpilot

Fick du nån info om man får tillbaka en aktivering om man avinstallerar?

Är ju lite dumt att man inte får veta att det finns en begränsning, jag har också köpt 3DTV Play och om jag inte sett din tråd här hade jag inte haft en tanke på att det skulle vara låst till fem installationer.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd

Nej, man får inte tillbaka en aktivering om man avinstallerar. 5 gånger gäller. Men fick ett telefonnummer (800-797-6530) till tekniksupporten man kan ringa vissa tider och ska försöka gå den vägen för att få tillbaka min aktivering.

Finns de som är arga
https://forums.geforce.com/default/topic/508850/3d-vision/buy...

Citat:

i hate phone call.. it takes like forever.. press this button for this and that and put me to hold forever.. like 20 mins..

Och sitter man i Sverige blir telefonräkningen sur att betala.