Köper folk GW2 konton? Och varför kan man inte byta mail i Gw2 förutom att kontakta support?

Permalänk
Avstängd

Köper folk GW2 konton? Och varför kan man inte byta mail i Gw2 förutom att kontakta support?

Tjena

Som titeln lyder, är folk intresserade av Gw2 konton? Vill veta innan jag lägger ut min, och varför kan man inte byta mail i gw2? Jag menar, varför ska man behöva kontakta en support som tar flera dar o svara..? Dumt?

Permalänk
Medlem

Nog bättre att fråga ArenaNet det. Annars kan vi ju alltid sitta här och gissa varför.

Antar att vanligaste anledningen till att någon vill byta adress är för att de har hackat kontot? Annars byter man väl bara om man bytt ISP.

Visa signatur

Gigabyte G1.Sniper Z87 - Intel Core i7 4770K - MSi GTX 780 Ti Twin Frozr - Corsair Vengeance Pro 16GB
MSi Z97 Gaming 3 - Intel Core i5 4670k - MSi GTX 750 Ti - Cruical BallistiX 16GB
Desktop Win 8.1 Pro 64-Bit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ander01se:

Nog bättre att fråga ArenaNet det. Annars kan vi ju alltid sitta här och gissa varför.

Antar att vanligaste anledningen till att någon vill byta adress är för att de har hackat kontot? Annars byter man väl bara om man bytt ISP.

Varför skulle man behöva byta mail ifall man byter ISP?
Jag har haft samma mail address sen 10 år.. och bytt ISP 2 gånger..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Galenmus:

Tjena

Som titeln lyder, är folk intresserade av Gw2 konton? Vill veta innan jag lägger ut min, och varför kan man inte byta mail i gw2? Jag menar, varför ska man behöva kontakta en support som tar flera dar o svara..? Dumt?

Baserat på min egen erfarenhet (har kontaktat ArenaNet mer än 10 gånger på grund av konto problem och mailbyte) så tar det max en dag, om äns det, för dom att svara. Om dom inte har svarat än så är det nog för att du inte har beskrivande nog.

Permalänk
Skrivet av Galenmus:

Varför skulle man behöva byta mail ifall man byter ISP?
Jag har haft samma mail address sen 10 år.. och bytt ISP 2 gånger..

Fler än man tror kör med tex Telias mail

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11