Jag är ett pucko.. men hur sänker man skärmen?

Permalänk
Medlem

Jag är ett pucko.. men hur sänker man skärmen?

Hej,

köpte en ASUS 24" VG248QE 144Hz och började nu ändra med höjden på skärmen (på stativet) men hur spärrar jag den så man inte kan liksom peta på den så sjunker den? har tryckt och pillat på alla grejer där back på skärmen men hittar liksom inte hur man "spärrar" den så den inte kan sjunka av sig självt..
hoppas ni förstår.

Permalänk
Avstängd

Jag har inte hittat någon spärr men min sjunker inte ändå.

Visa signatur

asus b350 strix, 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB, Ryzen 1600 , corsair 16 GB 2666 Mhz, Gigabyte Radeon R9 280X 3GB (Tahiti XTL) Fractal Design Define R4 Svart,ocz 700w semimod, windows 10 , asus 24 vg248qe 144hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av imonoz:

Hej,

köpte en ASUS 24" VG248QE 144Hz och började nu ändra med höjden på skärmen (på stativet) men hur spärrar jag den så man inte kan liksom peta på den så sjunker den? har tryckt och pillat på alla grejer där back på skärmen men hittar liksom inte hur man "spärrar" den så den inte kan sjunka av sig självt..
hoppas ni förstår.

kolla manualen, googla?

Permalänk
Medlem

Brukar inte finnas någon spärr.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Okej, men är jag fick skärmen så kunde jag inte justera höjden, bara efter att jag lyckades trycka till nåt där så kunde jag ställa om den, så den borde bäl gå o trycka tillbaka men hur???

fattar inget..