Permalänk
Medlem

SamKnows Whitebox

Hej,

jag blev precis erbjuden SamKnows Whitebox, någon som har mer information om den? Hittar inte så mycket.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Subzero299:

Hej,

jag blev precis erbjuden SamKnows Whitebox, någon som har mer information om den? Hittar inte så mycket.

Vad menar du med att du inte hittar så mycket info om den? Finns ju massor om man orkar googla på namnet.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Finns även en tråd om sam knows här på sweclockers. Sök upp den för mer info, använder mobilen så orkar inte leta åt dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Rekordmedlem
Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag menar mer specifikt om hårdvaran de skickar ut. Vad det är jag har ansökt om att få vara med i vet jag ju.
Ledsen om jag var otydlig.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Subzero299:

Jag menar mer specifikt om hårdvaran de skickar ut. Vad det är jag har ansökt om att få vara med i vet jag ju.
Ledsen om jag var otydlig.

Vad är mer specifikt än beskrivningarna av hur den utför mätningar ? Det är en vit låda som tillverkas av TP-link som de kör sin egen mätmjukvara i och du märker den inte alls i ditt nät, den saknar interface och lyssnar bara på wifi, du ska bara ansluta kabeln, en "whitebox"

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.