Permalänk

BF4 spelare sökes

Hej,

Vi är 3 stycken som spelar BF4 på PC och söker spelare. Finns det några som vill joina och spela med oss så är det bara till att skriva PM eller i tråden. Det blir roligare att spela om vi är ett par stycken. Du måste kunna ha roligt och samtidigt spela strategiskt... Enda kravet vi har är att du har skype och mic.

Finns på Battlelogen under namnet xRayEagleIGaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrayEagle:

Hej,

Vi är 3 stycken som spelar BF4 på PC och söker spelare. Finns det några som vill joina och spela med oss så är det bara till att skriva PM eller i tråden. Det blir roligare att spela om vi är ett par stycken. Du måste kunna ha roligt och samtidigt spela strategiskt... Enda kravet vi har är att du har skype och mic.

Finns på Battlelogen under namnet xRayEagleIGaming

Har börjat med BF4 igen och kan tänka mig att spela med er men jag föredrar rush, vad spelar ni? Tycker att conquest är så kaotiskt. Jag har både Skype och mikrofon. Jag skriver mitt Origin-ID om det blir intressant.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Skrivet av Eronki:

Har börjat med BF4 igen och kan tänka mig att spela med er men jag föredrar rush, vad spelar ni? Tycker att conquest är så kaotiskt. Jag har både Skype och mikrofon. Jag skriver mitt Origin-ID om det blir intressant.

Vi spelar Conquest för det mesta då vi spelar strategiskt och försöker vinna matcherna, tycker dessutom att det är roligare. BF4 mapparna är inte direkt gjorda för rush.. Hur som helst om du är intresserad så är det bara att lägga till eller skriva dit Orgin-ID och kul lär det bli

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrayEagle:

Vi spelar Conquest för det mesta då vi spelar strategiskt och försöker vinna matcherna, tycker dessutom att det är roligare. BF4 mapparna är inte direkt gjorda för rush.. Hur som helst om du är intresserad så är det bara att lägga till eller skriva dit Orgin-ID och kul lär det bli

Addar dig då. Heter iSTEAMY på Origin ifall någon vill spela med mig, jag är inte så bra men inom tid så blir jag, kanske, det.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk

Adda mig : Metti22

Permalänk
Medlem

Hur gamla är ni?

Visa signatur

Lev livet

Permalänk

[QUOTE="dj_evil;14632305"]Hur gamla är ni?[/QUOTE

Vi är 24-25 år gamla intresserad av att joina, hur gammal är du själv?

Permalänk

Jag är 16 men mogen nog att umgås med äldre.

Permalänk
Medlem

mqphoto heter jag, addar er ja. Jag har skumma arbetstider så är inte online så mycket. Är inte heller någon vidare spelare.

Visa signatur

Lev livet

Permalänk
Medlem

Hej!

Söker också några som spelar bf4 taktiskt men samtidigt har roligt.
Jag är 28år och har både Skype och mikrofon.
Heter RastacourageSWE på Origins

Permalänk
Medlem

Adda mig

Visa signatur

Lev livet

Permalänk
Medlem

Quantum Satis lirar massvis, i stort sett alltid en drös folk inne på mumble som lirar ihop (kvällstid). Vi spelar för skojs skull och åsidolägger alla krav på antal timmar i veckan osv, samtidigt som vi håller alla åldrar. Ynglingar som åldringar, enda riktiga kraven är att du visar prov på mognad och sköter dig väl.

Vi har egna spelservrar, Mumble och söker alltid trevligt folk att lira med!

Om det låter intressant, får du gärna ta en titt i notisen härunder

Permalänk
Medlem

Tänkte spela ikväll så är nån/några sugna så är det bara att joina(PM för intresse). Har egen TS-server.

Visa signatur

GAME-PC: CPU i9-12900KS OC 5.5GHz GPUs Asus 4090 TUF OC 3060MHz COOLING Custom EK Dual Water Loops on GPU/CPU MOBO Asus ROG z690 Hero RAM Dominator P RGB 64GB DDR5 6200MHz SSD 2x Seagate FireCuda 530 2TB CHASSI Lian-Li PC-V3000 PSU Corsair AX1600i DAC/AMP Topping DX7s/THX AAA 887 HEADPHONES Sennheiser HD 800S/660S MIC Shure MV7X MOUSE FM Starlight-12 KEYBOARD KBD Bella w/lubed Tealios V2/Zeal stabs MONITORS 2x Samsung G7 32" | Citera mig för svar.

Permalänk
Medlem

Adda mig: Albatraoz6

Visa signatur

#BenQ Zowie XL2546K #Gigabyte AORUS GeForce RTX 4080 XTREME WATERFORCE

Permalänk
Avstängd

Absolut Skicka ett pm

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem

Bruc3 på Battlelog, adda på.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av EyeNEye:

Bruc3 på Battlelog, adda på.

okej

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk

Är gärna på att kriga lite

FireAlive på battlelog

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malik86:

Hej!

Söker också några som spelar bf4 taktiskt men samtidigt har roligt.
Jag är 28år och har både Skype och mikrofon.
Heter RastacourageSWE på Origins

Tack för matchen igår, har aldrig sprungit med hela squad. Det var annorlunda och man dör mindre. Så tack RastacourageSWE

Visa signatur

Lev livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_evil:

Tack för matchen igår, har aldrig sprungit med hela squad. Det var annorlunda och man dör mindre. Så tack RastacourageSWE

Tack själv

Permalänk
Medlem

finns det någonbf4pc klan jag kan gå med

Permalänk
Medlem
Skrivet av swede58:

finns det någonbf4pc klan jag kan gå med

Quantum Satis söker alltid mer trevligt folk

Permalänk

Göteborgare, 25, battelogname: SockerPappan

Skype: hansson.adam

Adda på!

Permalänk

Jag söker nån att spela med, jag är 19 och jag spelar rätt ofta! Bara att adda!

Battlelog: spectrum_swe

Skype: piinchan

Permalänk

Har ingen möjlighet att lägga till nu, men lägg till mig, dundertomten så får vi spela när jag kommer hem:) blir väl på måndag eller tisdag.
17 åring med ordentlig mic!