Tweak UI för Windows 8.1?

Permalänk
Medlem

Tweak UI för Windows 8.1?

Till XP och tidigare fanns ju det lilla programmet Tweak UI som gavs ut utav Microsoft själva.
Finns det liknande program till Windows 8.1?

Ashampo WinOptimizer 2014, har någon prövat det programmet? Jag har tittat på det men får ett intryck av att det visserligen innehåller manna saker men att det inte är någon ersättare för Tweak UI.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CGD:

Till XP och tidigare fanns ju det lilla programmet Tweak UI som gavs ut utav Microsoft själva.
Finns det liknande program till Windows 8.1?

Ashampo WinOptimizer 2014, har någon prövat det programmet? Jag har tittat på det men får ett intryck av att det visserligen innehåller manna saker men att det inte är någon ersättare för Tweak UI.

http://www.thewindowsclub.com/ultimate-windows-tweaker-3-wind...

Första träffen jag fick när jag googlade "tweak ui win 8". Inte provat, men ser väl rätt lovande ut.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Jag började också med att söka på nätet och hittade precis som du Ultimate Windows Tweaker 3. Jag tyckte inte det liknande de Power Toys där Tweak UI ingick som Microsoft gav ut.
Men OK, det är bara du som svarat så du skall ha tack för att du hjälpte till och jag skall ta och pröva Ultimate Windows Tweaker 3 så får jag se hur det är. Jag har läst lite mer ordentligt efter din rekommendation och det är kanske bättre än vad jag först tyckte.