Återskapa skriven text

Permalänk

Återskapa skriven text

Hej.

Jag vet inte var jag skulle kunna placera denna tråden eller så är jag bara för upprörd för att hitta rätt kategori.

Jag skrev en lång text som jag la in på en facebookgrupp som felaktigt togs bort av en moderator.

Går denna text att återskapa på något sätt? Har den sparats i någon cache på datorn?

Jag använder Win 8 och firefox.

Tack på förhand med vänliga hälsningar Nicklas.

Visa signatur

ShadyNovac

Permalänk

Nej, om du inte har satt en keylogger på din egen dator, vilket jag antar att du inte har....

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem

Det är väll isåfall om den kommer med det man får ut om man går in på inställningar och väljer: "Download a copy of your Facebook data."

Inget raderas någonsin från Facebook så den finns kvar, gäller bara att få ut den.

Visa signatur

/dev/null

Permalänk

Tack för era svar.
Det blev att skriva om allt igen.

Men förr med Win95 (har jag för mig det var) minns jag att man kunde kombinera webbhistorikmappen och en skrivcache mapp och i princip få fram allt man gjort på datorn steg för steg. Minns dock inte hur pass ingående detta var eftersom det är ett tag sen man använde win95 ^^ .

Någon som minns eller provade detta förr?
Hade varit intressant att veta hur det var eftersom ens egen minne inte duger till mycket

Mvh Nicklas

Visa signatur

ShadyNovac