Fast2play bonusnyckel?

Permalänk
Medlem

Fast2play bonusnyckel?

Hittade inget bra ställe att sätta tråden.

Fast2play har någon deal just nu att om man köper nått för 45 kr så får man som jag har förstått det ett slumpmässigt spel. Och jag undrar har ni fått???
så jag får en uppfattning vad man får. Är det billigaste spelen eller är det lite dyrare spel runt 50 kronor typ???

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Hittade inget bra ställe att sätta tråden.

Fast2play har någon deal just nu att om man köper nått för 45 kr så får man som jag har förstått det ett slumpmässigt spel. Och jag undrar har ni fått???
så jag får en uppfattning vad man får. Är det billigaste spelen eller är det lite dyrare spel runt 50 kronor typ???

Testa själv? Det är ju bara 45kr.

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Hittade inget bra ställe att sätta tråden.

Fast2play har någon deal just nu att om man köper nått för 45 kr så får man som jag har förstått det ett slumpmässigt spel. Och jag undrar har ni fått???
så jag får en uppfattning vad man får. Är det billigaste spelen eller är det lite dyrare spel runt 50 kronor typ???

Skulle tro att dom kastar ut lite skitnycklar, jag fick "Dogfight 1942" när jag köpte CSGO för några månader sen, har aldrig rört spelet och redeemade det bara för att kunna skrolla längre i steamlistan.

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift