Bluescreen pg.a Windows?

Permalänk
Avstängd

Bluescreen pg.a Windows?

Tja!

Har sedan många år använt ett Windows 7 64bit ultimate jag har på en USB, har märkt att dom senare datorerna jag installerat med detta har fått bluescreens. Kan det ha något samband med denna version utav Windows eller ligger bluescreens enbart i problem med hårdvaran?

Värt att nämna är att jag tidigare hade en Samsung 120GB SSD en ny den hände det på, sen har jag haft en dator senaste 2 månaderna som haft en OCZ Agility 60GB SSD som det hänt på, och nu igår/idag byggde jag dator åt en kille och en åt mig med en Kingston 120GB SSD och det händer igen...

Känns ju lite skumt att det ska ha varit problem med alla SSDer man haft nya som gamla, vet att det var mycket problem i början då när SSD började gå ner i pris och bli populärt...

Det ända jag kan tänka mig som sagt är min version utav Windows 7 Ultimate som jag har.

Har haft problemet tidigare då jag inte uppdaterat någon windows update, och har problemet fast jag uppdaterat allt!

Tacksam för svar

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

Bild på bluescreen?

Permalänk
Avstängd

har ingen... =( går så jävla snabbt så hinner knappt reagera när det händer

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

ladda upp din minidump.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Avstängd

inte haft någon mer bluescreen sedan jag uppdatera allt på windows update så antar att det hade något med det att göra

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||