Helskärmsläge i youtube fungear inte med Firefox.

Permalänk
Medlem

Helskärmsläge i youtube fungear inte med Firefox.

Hej

Försöker få youtube att visas i helskärmsläge och det fungerar inte alls med Firefox. Förstår inte vad som är problemet. Har provat med och utan flash och jag får inte upp helskärrmsläge medan om jag använder IE 11 då fungerar allt som det ska. Installerade om Firefox några gånger och första gången jag installerade vanliga Firefox versionen så fungerade det och sedan nästa gång jag skulle prova så fungerade inte youtube så det verkar som jag har fått något jäkligt skumt med Firefox som jag gärna skulle vilja ha hjälp med att lösa. Ska se om jag kommer åt hur man raderar profilen i Firefox. Säkert något skit som spökar.

Om någon har några bra tips så skriv gärna. Har inget emot att använda IE, bara det att man vill använda sin favorit istället.

Permalänk
Medlem

Lösning på problemet var att radera profilen.

Det gör man genom att först trycka windows tangent + x och välja alternativet kör sedan skriver man %APPDATA% och så väljer man mappen Firefox, sedan går man in i profilen och raderar allt och även huvudmappen Firefox. Därefter väljer man att avinstallera allt som heter firefox i avinstallera program och sedan hämtar man hem firefox igen och så är man back to start.