Rust invite only! Söker spelare!

Permalänk
Medlem

Rust invite only! Söker spelare!

Hejsan allesammans!

Jo det är såhär att jag och ett par polare har köpt oss en Rust server för vi alla gillar rust men det är så tröttsamt att spela på publics då det finns massvis med fuskare.

Vi kör med whitelist a.k.a invite only och vi söker lite mer spelare, det är en 50 slots server i UK så man pingar bra på den.
Vi har ett par bra mods på servern och lite saker som gör att det är svårt att införskaffa sig bolt action rifle tex och c4.

Är det någon som är intresserad av att spela med svenskar och på en fuskfri server så kan ni ju skriva här eller i PM.
Finns det något jag missat och ni undrar över så skriv gärna så svarar jag så snabbt jag kan.

Mvh Marroak!

Här är vår länk till steam forums : http://steamcommunity.com/app/252490/discussions/1/3409631872...
Jag är MadMax så mig kan ni adda ifall ni är intresserade!

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Strix B550-E GAMING CPU: AMD Ryzen 7 5800X Mem: Kingston FURY Beast RGB DDR4 3200MHz 32GB
Nätagg: ASUS TUF GAMING 750B, 750W GPU: ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC Chassi: Cooler Master Masterbox TD500 Mesh Cpu-Kylare: CM ML240L V2 ARGB Skärm: LG 34" 34GN850-B OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

Hej

Spela en del rust för några månader sedan, och får lov och säga att jag gilla det starkt.

Dock som du säger, allt jävla fusk gjorde att man tröttna, så vill ni ha en svensk till så kan jag allt vara sugen.

Lite varning dock, jag kanske inte är den mest aktiva spelaren pga allt annat som ska fixas utan för datorer. Men jag tar gärna en invite om ni orkar med mig!

Micke Swe är jag på steam!

Permalänk
Medlem

Det gör absolut inget att du inte är så aktiv, huvudsaken är att du ska få ha kul på en fuskfri server med folk som inte är drägg
Addar dig på steam om jag hittar dig!

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Strix B550-E GAMING CPU: AMD Ryzen 7 5800X Mem: Kingston FURY Beast RGB DDR4 3200MHz 32GB
Nätagg: ASUS TUF GAMING 750B, 750W GPU: ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC Chassi: Cooler Master Masterbox TD500 Mesh Cpu-Kylare: CM ML240L V2 ARGB Skärm: LG 34" 34GN850-B OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

Vi letar ännu folk till våran Rust server! Är ni intresserad så lägger jag gärna till er!

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Strix B550-E GAMING CPU: AMD Ryzen 7 5800X Mem: Kingston FURY Beast RGB DDR4 3200MHz 32GB
Nätagg: ASUS TUF GAMING 750B, 750W GPU: ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC Chassi: Cooler Master Masterbox TD500 Mesh Cpu-Kylare: CM ML240L V2 ARGB Skärm: LG 34" 34GN850-B OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

Kan vara värt att nämna hur många aktiva spelare ni har samt lista vilka plugins ni kör på servern utöver Loot Spawn Lists(?).
Ligger servern hos Multiplay btw?

Visa signatur

Intel i7 5930k 4.5Ghz @ 1.2V ][ SLI Gigabyte GTX 980 Ti Gaming G1 1560/8366
Phantek Enthoo Primo ][ Fractal Design Newton R3 1000W ][ Asus X99-A ][ 32GB DDR4 Crucial Ballistix 2400Mhz

Permalänk
Medlem

Det är en server som ligger i UK. Vi pingar bra på den, 50 slots. Vi är just nu 6 spelare som spelar kvällar och helger pga jobb.
Vi har Rust Essentialsa som är tungt tweakad med låga Military drops på vapen och gear. Just nu blir det ett dubbelt airdrop med låg chans på military loot var 45minut. Dock krävs 2 spelare online för airdrops.

Man kan ej reseacha vapen utan man måste få blueprints på drops. De droppas också endast ur airdrop. Där emot kan man ha tur och hitta vapen i lådor samt på muterade djur men som sagt du kan ej researcha dem.

Anledningen till detta är att vi vill ha en långvarig server där man inte ska känna ett jätte stort hot mot andra spelare.
Allihopa som spelar är svenskar och vi känner varandra. Dock så har ingen utav oss byggt ihop utan vi alla spelar vårat eget spel med vänlig pvp!

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Strix B550-E GAMING CPU: AMD Ryzen 7 5800X Mem: Kingston FURY Beast RGB DDR4 3200MHz 32GB
Nätagg: ASUS TUF GAMING 750B, 750W GPU: ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC Chassi: Cooler Master Masterbox TD500 Mesh Cpu-Kylare: CM ML240L V2 ARGB Skärm: LG 34" 34GN850-B OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

Eftersom det är så få spelare som är sugna så kommer vi öppna upp servern till allmänheten dock med samma begränsningar. Vi kommer ha samtliga i kompisgänget med kick och ban möjligheter för att bekämpa den pest (fuskare) som brukar inta servrarna.

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Strix B550-E GAMING CPU: AMD Ryzen 7 5800X Mem: Kingston FURY Beast RGB DDR4 3200MHz 32GB
Nätagg: ASUS TUF GAMING 750B, 750W GPU: ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC Chassi: Cooler Master Masterbox TD500 Mesh Cpu-Kylare: CM ML240L V2 ARGB Skärm: LG 34" 34GN850-B OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

synd bara att de enda man gör i rust är att spawna, gå runt, hacka på nått träd, bli skjuten, börja om...

Visa signatur

de är bättre att pissa i stuprännan,
än att stupa i pissrännan