Ipad mini retina sjukt prisvärd?

Permalänk
Medlem

Ipad mini retina sjukt prisvärd?

Har kommit över 16GB ipad mini retina för 2250:- helt ny, tyckte det var ovanligt billigt? Frågan är om man ska slå till på ett impulsköp eller inte? Vad säger folket på clockers ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

Har kommit över 16GB ipad mini retina för 2250:- helt ny, tyckte det var ovanligt billigt? Frågan är om man ska slå till på ett impulsköp eller inte? Vad säger folket på clockers ^^

Det beror på var du hittat den! Blocket?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Det beror på var du hittat den! Blocket?

Nej, members.com har habdlat där förr så vet att dom är tillförlitliga, ägs av nelly.com de har förnärvarande 17% rabatt på Ipad air och 40% på ipad mini retina, sjukt prisvärda i mitt tycke

Permalänk
Medlem

Rätt prisvärd faktiskt.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Skulle inte tveka om du vill/behöver ha en iPad Fruktansvärt nöjd med min mini, dock utan retina.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Det var ju ett rätt bra pris, kanske är dags för en tredje generation inom en inte alltför lång tid?

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

Rätt prisvärd faktiskt.

Skrivet av HerrKanin:

Skulle inte tveka om du vill/behöver ha en iPad Fruktansvärt nöjd med min mini, dock utan retina.

Skrivet av _Skalman:

Det var ju ett rätt bra pris, kanske är dags för en tredje generation inom en inte alltför lång tid?

Jag tyckte också den var ovanligt billig, nu är frågan om man ska köpa den eller inte, rätt sugen faktiskt 3:e generationen kommer kosta 3700+ igen så det är inget alternativ

Permalänk
Medlem

Billig är den inte folk är bara van att betala överpris för apples prylar

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

Känns som ett standard pris på den. Kolla prisjakt dom flesta ligger runt det priset. Dessutom kanske lättare med garanti ärenden hos de större butikerna.

Permalänk
Medlem

Köpte min i USA i maj och då kom den på 3000 ca. Mini retina.

Mini g1 ligger på 2100. Stooooor skillnad mellan de två.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Var hittar du den på deras sida? Jag blev medlem bara för att kunna köpa den

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Var hittar du den på deras sida? Jag blev medlem bara för att kunna köpa den

Erbjudandet har gått ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av malmlinus:

Känns som ett standard pris på den. Kolla prisjakt dom flesta ligger runt det priset. Dessutom kanske lättare med garanti ärenden hos de större butikerna.

Jag tror du jämförde med första generationen utan retina, stor skillnad mellan dom två!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Var hittar du den på deras sida? Jag blev medlem bara för att kunna köpa den

Några deals varar bara 24 timmar. Men följ med. Kommer om igen säkert.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W