allt kom inte med när jag säkerhetskopiera iphone 5

Permalänk

allt kom inte med när jag säkerhetskopiera iphone 5

Hej har precis uppdaterat min iphone 5 till ios 8 men så fick jag inte med alla mina gamla bilder och inte min musik när jag uppdatera den men jag fick med några bilder och alla kontakter

vad ska jag göra? jag vill ju ha kvar mina gamla bilder och musik

Permalänk
Medlem

Har du kollat hur ditt icloud konto ser ut? har du tur så kan det ligga lite där

Permalänk

nej ligger inget där vad jag kan hitta.

Men kan man välja vilket som ska bli säkerhetskopiera?

För det alla filmer har jag kvar och dom senaste bilderna men inte dom gamla och ingen musik tycker det är konstigt

Kan man göra någon rebot så man får till baka allt gammalt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cross_linus:

nej ligger inget där vad jag kan hitta.

Men kan man välja vilket som ska bli säkerhetskopiera?

För det alla filmer har jag kvar och dom senaste bilderna men inte dom gamla och ingen musik tycker det är konstigt

Kan man göra någon rebot så man får till baka allt gammalt?

Gå in under bilder, välj bilder på knappen längst ner till vänster och klicka på År i Samlingar så får du nog fram allt.

Permalänk
Medlem

Musik backas inte upp (skulle ta för stor plats), du får synka musiken på nytt med iTunes eller Spotify eller hur du nu gör.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Musik backas inte upp (skulle ta för stor plats), du får synka musiken på nytt med iTunes eller Spotify eller hur du nu gör.

Okej men bilderna vart blev dom av jag fick med några men resten av bilderna måste ju finns någon stans

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bara om du valt att backa upp dem i icloud. Hade du gjort det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cross_linus:

Okej men bilderna vart blev dom av jag fick med några men resten av bilderna måste ju finns någon stans

Skickades från m.sweclockers.com

Läste du inte Def_Dog:s svar ovanför? Där har du förklaringen på vart dina bilder är.
Albumet "Kamerarulle" är borttaget i iOS 8.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andr3a$:

Läste du inte Def_Dog:s svar ovanför? Där har du förklaringen på vart dina bilder är.
Albumet "Kamerarulle" är borttaget i iOS 8.

haha ja du, varför envisas man med att hjälpa folk när de inte vill ta åt sig av infon?

*suck*

Permalänk

Jag löste problemet med bilderna

Bilderna låg i iphoto så det va bara att lägga in igen tack för all hjälp