Destiny vänner på PS3.

Permalänk
Medlem

Destiny vänner på PS3.

Det var inte alltid bättre förr. Så gäller väl inte heller Playstation-generationer. Men ibland har man inte råd att köpa allt man vill ha
Så faller det sig att jag spelar Destiny på PS3. Gör du också det? Känner du dig lika ensam som mig?
Då kan vi väl använda den här tråden för att hitta varandra!

Mitt PSN : Petskij
Level 21 Hunter i nuläget. Spelar både PvE o PvP.

Ha det gött!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Booney:

Det var inte alltid bättre förr. Så gäller väl inte heller Playstation-generationer. Men ibland har man inte råd att köpa allt man vill ha
Så faller det sig att jag spelar Destiny på PS3. Gör du också det? Känner du dig lika ensam som mig?
Då kan vi väl använda den här tråden för att hitta varandra!

Mitt PSN : Petskij
Level 21 Hunter i nuläget. Spelar både PvE o PvP.

Ha det gött!

Tjena! Även jag sitter fortfarande med en PS3:a och lirar Destiny. Addar dig.

PSN: farbrobarbro
Level 25 Titan, PVE och PVP. Om någon vill hjälpas åt med att klara Queen's Wrath Kill orders så vore det super

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Booney:

Det var inte alltid bättre förr. Så gäller väl inte heller Playstation-generationer. Men ibland har man inte råd att köpa allt man vill ha
Så faller det sig att jag spelar Destiny på PS3. Gör du också det? Känner du dig lika ensam som mig?
Då kan vi väl använda den här tråden för att hitta varandra!

Mitt PSN : Petskij
Level 21 Hunter i nuläget. Spelar både PvE o PvP.

Ha det gött!

Lirar du Destiny på PS3 fortfarande?

Nån klan eller folk du kör med? Isf hakar jag gärna på. Segt att köra solo. Lvl 26 Titan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Tjena! Även jag sitter fortfarande med en PS3:a och lirar Destiny. Addar dig.

PSN: farbrobarbro
Level 25 Titan, PVE och PVP. Om någon vill hjälpas åt med att klara Queen's Wrath Kill orders så vore det super

Hallå,

Lirar du fortfarande på PS3? Hittat folk att köra med? Jag hakar gärna på isf.

Permalänk
Medlem

Även jag lirar på PS3 tills nästa lön. Hade varit nice att ha någon/några att lira raids, queen's wrath osv med.