Iphone 5 problem, hjälp!

Permalänk
Medlem

Iphone 5 problem, hjälp!

Tjena sökt runt lite och hittar inget liknande så gör en ny tråd, problemet är att den hängde sig i en app och testa hemknappen och allt möjligt men inget funkade, eftersom som min låsknapp är trasig så använder jag assistive touch och låste den men då blev skrämen svart och går inte att göra någonting med den, misstänker att en omstart borde lösa problemet men hur ska jag starta om den när det inte går att få liv i skärmen?? tacksam för hjälp och svar!

Permalänk
Medlem

ta bort batteriet och sätt i det igen

Visa signatur

Mobo: ASUS MAXIMUS VII RANGER | RAM: 16GB 2400Mhz | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti | CPU: Intel Core i7 4790k | Kylning: Noctua NH-DH15 | Skärm 1: Acer Predator XB271HU 27" | Skärm 2: BenQ 24" XL2420T 120Hz | Skärm 3: Philips BDM3270QP 32" 1440p | Tangentbord: Steelseries 6gv2 cherry | Mus: Razer Deathadder Chroma | Headset: Logitech G933 Artemis Spectrum | SSD: 240GB | HDD: 4.5TB | PSU: Supernova G2 750W | Chassi: Fractal Design R5 | OS: Windows 10 | Internet: Fiberoptik 100/100Mbt/s

Permalänk
Medlem

Prova med hard reset, men allting försvinner så tänk igenom innan. Läs länken jag kastade in nedanför.

http://www.hard-reset.com/apple-iphone-5-hard-reset.html

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ekhen:

Tjena sökt runt lite och hittar inget liknande så gör en ny tråd, problemet är att den hängde sig i en app och testa hemknappen och allt möjligt men inget funkade, eftersom som min låsknapp är trasig så använder jag assistive touch och låste den men då blev skrämen svart och går inte att göra någonting med den, misstänker att en omstart borde lösa problemet men hur ska jag starta om den när det inte går att få liv i skärmen?? tacksam för hjälp och svar!

tack har jag inte tänkt på men har ju inte mejslar så jag kan öppna nå förslag på hur jag kan göra?:)

Permalänk
Medlem

Låt den ligga och dra ut batteriet
Sen in med laddaren.

Återkom om någon dag!

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Låt den ligga och dra ut batteriet
Sen in med laddaren.

Återkom om någon dag!

hahaha ja tack för den men det har jag inte riktigt tid med därför jag skriver här!:)

Permalänk
Skrivet av Ekhen:

hahaha ja tack för den men det har jag inte riktigt tid med därför jag skriver här!:)

Du kan nog inte göra en hardreset då knappen inte fungerar. Men pröva tryck in telefon i datorn med iTunes om det skulle fungera

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem
Skrivet av juniorjesper:

Du kan nog inte göra en hardreset då knappen inte fungerar. Men pröva tryck in telefon i datorn med iTunes om det skulle fungera

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för tipset men det första jag testade