Firefox duplicera tabbar??

Permalänk

Firefox duplicera tabbar??

Finns "addonen" "duplicate tabs" kvar?
Jag minns att jag hade det till Firefox på min gamla dator, så att man kunde få en knapp uppe i menyfältet som duplicerade den den sidan man var på till en likadan.

Alltså en "knapp/genväg" så man duplicerar tabben, det enda jag hittat var denna men det är inte vad jag söker
https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/duplicate-this...

Permalänk

har för mig att ja kunnat använda nån knapp på musen för detta innan funkade inte nu längre dock.

hade för mig att de va att man klickade med scrollen på tabben längst upp så dupades taben. ungefär som om man scroll klickar på en länk öppnas den i ny tab.

kolla om de inte finns nån knapp på musen/tangentbordet som dupar taben man är i bara.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sötgroda:

Finns "addonen" "duplicate tabs" kvar?
Jag minns att jag hade det till Firefox på min gamla dator, så att man kunde få en knapp uppe i menyfältet som duplicerade den den sidan man var på till en likadan.

Alltså en "knapp/genväg" så man duplicerar tabben, det enda jag hittat var denna men det är inte vad jag söker
https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/duplicate-this...

Måste det vara en knapp? Hittade annars detta:

Ctrl-click or middle-click the Reload button on the location bar to open the current page in a new tab.
Duplicate a tab with its history by pressing CTRL (Mac: Option) and dragging the tab to a new position on the tab bar.

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem

klicka på scrollwheel på musen över refresh knappen, eller missförstår jag dig nu?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan duplicera en flik genom att dra den till "ny flik"-knappen, alternativt så funkar det att klicka med mushjulet på reload-ikonen som sagts tidigare.

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Skrivet av Laggzor:

klicka på scrollwheel på musen över refresh knappen, eller missförstår jag dig nu?

japp så var de man kunde göra.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Skrivet av Rouge of Darkness:

har för mig att ja kunnat använda nån knapp på musen för detta innan funkade inte nu längre dock.

hade för mig att de va att man klickade med scrollen på tabben längst upp så dupades taben. ungefär som om man scroll klickar på en länk öppnas den i ny tab.

kolla om de inte finns nån knapp på musen/tangentbordet som dupar taben man är i bara.

Skrivet av Poppu-chan:

Måste det vara en knapp? Hittade annars detta:

Ctrl-click or middle-click the Reload button on the location bar to open the current page in a new tab.
Duplicate a tab with its history by pressing CTRL (Mac: Option) and dragging the tab to a new position on the tab bar.

Skrivet av Laggzor:

klicka på scrollwheel på musen över refresh knappen, eller missförstår jag dig nu?

Skrivet av Phukkitt:

Jag kan duplicera en flik genom att dra den till "ny flik"-knappen, alternativt så funkar det att klicka med mushjulet på reload-ikonen som sagts tidigare.

Jo, det är ju ett alternativ att använda sig av "hotkeys" men då jag hade denna "knappen" på min gamla dator och tyckte det var väldigt bekvämt så hade det varit väldigt bra att få till detta. Har en mac så använder bara touchpad, så vet inte om just denna "hotkey" finns?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rouge of Darkness:

har för mig att ja kunnat använda nån knapp på musen för detta innan funkade inte nu längre dock.

hade för mig att de va att man klickade med scrollen på tabben längst upp så dupades taben. ungefär som om man scroll klickar på en länk öppnas den i ny tab.

kolla om de inte finns nån knapp på musen/tangentbordet som dupar taben man är i bara.

Klart det funkar använder det på windows 7, windows 8 och windows 8.1 pro utan problem !!