Teknik tidning + quadcopter...

Permalänk

Teknik tidning + quadcopter...

Hej, har en känsla av att jag borde kunna få hjälp av folk från detta forum då det gäller "teknik".
Jag gjorde en beställning av en annons på Facebook om två st teknik tidningar (kommer inte ihåg namnet och hittar inte på Google av någon anledning) samt en quadcopter hubsan för typ 79kr inc frakt. Nu har det gått ungefär 1 månad och inget har landat i brevlådan.
Blir lite fundersam då jag inte hittar erbjudandet vid en googling...:/
Är det lätt att annonsera falskt på facebook?
Någon som köpt eller sett erbjudandet? Vilken tidning?

Tack för svar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av extreamforce:

Hej, har en känsla av att jag borde kunna få hjälp av folk från detta forum då det gäller "teknik".
Jag gjorde en beställning av en annons på Facebook om två st teknik tidningar (kommer inte ihåg namnet och hittar inte på Google av någon anledning) samt en quadcopter hubsan för typ 79kr inc frakt. Nu har det gått ungefär 1 månad och inget har landat i brevlådan.
Blir lite fundersam då jag inte hittar erbjudandet vid en googling...:/
Är det lätt att annonsera falskt på facebook?
Någon som köpt eller sett erbjudandet? Vilken tidning?

Tack för svar.

Skickades från m.sweclockers.com

Antagligen är det Illustrerad Vetenskap eller någon av de andra tidningarna Bonnier ger ut. När den första tidningen kommer så brukar du få mer information. Premierna tar nästan alltid slut på lager så det kan ta upp till 2-3 månader tills du får den, men de kommer till slut.

Här är erbjudandet för övrigt. http://illvet.se/erbjudande/37168/form

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

Kan lugnt säga att det är bara skräp som kommer, mins att jag fick någon LED Display fjärrkontroll.. Sämsta junken ever.
Men den flög långt alla fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har köpt, igår 23/10.
Mest på vinst och förlust, jag tycker tidningen är ok och om jag får flyga en gång med leksaken så är det helt ok
Jag tog på faktura då det inte innebar någon kostnad, så jag betalar när det dyker upp varor.

Hoppas det lugnar!

MVH Mhisha.

Visa signatur

Intel i7-7700K - Z270 - 16GB - 250GB SSD - Nvidia GTX1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mhisha:

Hej!

Jag har köpt, igår 23/10.
Mest på vinst och förlust, jag tycker tidningen är ok och om jag får flyga en gång med leksaken så är det helt ok
Jag tog på faktura då det inte innebar någon kostnad, så jag betalar när det dyker upp varor.

Hoppas det lugnar!

MVH Mhisha.

Tänk på att ni som beställer via faktura får er premie långt senare! Premien skickas först när betalning är mottagen.

För övrigt kan jag rekommendera köksknivarna som man kan få genom dessa erbjudanden. Mycket fina och funkar bra, sen så kostar de ju knappt nånting!

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

Tack för alla svar! Zache_ hade helt rätt det var illustrerad vetenskap.. Fick för mig att tidningen hette någon med teknik :/ aja. Hur som helst ringde jag dom, dom sa att första tidning och produkten kommer om typ 4 veckor, då det var väldigt tryck på just den kampanjen..
Sen kan jag informera om att jag gillar tidningen men gjorde köpet enbart pga quadden. På bilder visas en hubsan, hade tillgång till en sådan förut som flög utmärkt och man kan trixa med den inomhus vilket var riktigt kul.

Permalänk
Medlem

Jag nappade på den också, fått båda tidningarna och min leksak. (quad)
Jag tyckte den var otroligt svårstyrd men jag har inte hållt på mer än 20 minuter.

Quad kom 8 dagar efter att tidning nr 2 damp ner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MjrPayne:

Jag nappade på den också, fått båda tidningarna och min leksak. (quad)
Jag tyckte den var otroligt svårstyrd men jag har inte hållt på mer än 20 minuter.

Quad kom 8 dagar efter att tidning nr 2 damp ner.

Nu vet jag ju iofs inte om det var din avsikt att säga upp, men om du sagt upp prenumerationen, gick det smidigt?

MVH Mhisha.

Visa signatur

Intel i7-7700K - Z270 - 16GB - 250GB SSD - Nvidia GTX1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mhisha:

Nu vet jag ju iofs inte om det var din avsikt att säga upp, men om du sagt upp prenumerationen, gick det smidigt?

MVH Mhisha.

Att säga upp prenumerationen är enkelt. Du loggar in på deras hemsida sen trycker du helt enkelt Avsluta prenumeration. Sen är det inte mer med det. Du måste dock säga upp den inom 7 dagar från att du mottagit din första tidning, annars förnyas den. Men själva processen att säga upp den är alltså simpel.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Som Zache_ skrev, fast det bästa är att du kan teckna ny prenumeration ganska snabbt efter avslutad.

Gjorde nog min 7.de vända som prenumerant på illustrerad, gillar verkligen tidningen men vill inte betala fullt pris, gillar gadgets också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Att säga upp prenumerationen är enkelt. Du loggar in på deras hemsida sen trycker du helt enkelt Avsluta prenumeration. Sen är det inte mer med det. Du måste dock säga upp den inom 7 dagar från att du mottagit din första tidning, annars förnyas den. Men själva processen att säga upp den är alltså simpel.

Oh, tack för svaret, det är ju grymt, tummen upp för det.

//Mhisha.

Visa signatur

Intel i7-7700K - Z270 - 16GB - 250GB SSD - Nvidia GTX1070