Permalänk
Medlem

Svensk Planetside 2 outfit

EDIT: Väldigt svalt intresse så avslutar det här!

Hejsan!

Jag och min vän har spelat Planetside 2 ettag nu men har tyvärr inte lyckats hitta någon svensk outfit för detta underbara spel.
Därför skapade vi vår egen och nu söker vi efter likasinnade svenskar som vill spela med andra svensktalande.

Ingen av oss är vana vid att leda utan vi är mer ute efter ett gott gäng att spela med helt enkelt. Inget allt för seriöst i nuläget.

Vi finns på Miller. Spelar TR.

Här är länk till outfiten Insatskompani 12
Antingen ansöker ni om medlemskap i spelet eller så kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på sweclockers så kan ni få min skype eller steam.

Har ni några frågor så besvarar jag dom gärna här

MVH

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4.4Ghz | Palit GTX 1060 3GB | Asus Maximus IV Extreme P67 | Corsair Vengeance 16Gb | Corsair AX 850W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av Strumpa:

EDIT: Väldigt svalt intresse så avslutar det här!

Hejsan!

Jag och min vän har spelat Planetside 2 ettag nu men har tyvärr inte lyckats hitta någon svensk outfit för detta underbara spel.
Därför skapade vi vår egen och nu söker vi efter likasinnade svenskar som vill spela med andra svensktalande.

Ingen av oss är vana vid att leda utan vi är mer ute efter ett gott gäng att spela med helt enkelt. Inget allt för seriöst i nuläget.

Vi finns på Miller. Spelar TR.

Här är länk till outfiten Insatskompani 12
Antingen ansöker ni om medlemskap i spelet eller så kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på sweclockers så kan ni få min skype eller steam.

Har ni några frågor så besvarar jag dom gärna här

MVH

Är ni fortfarande aktiva?

Har spelat sedan realease på Miller TR

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Sebbegerbert: Tyvärr inte. Hoppas du hittar något annat.

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4.4Ghz | Palit GTX 1060 3GB | Asus Maximus IV Extreme P67 | Corsair Vengeance 16Gb | Corsair AX 850W 80+ Gold