Sälja mitt MSI 280x Gaming hur mycket kan jag få för det idag?

Permalänk
Medlem

Sälja mitt MSI 280x Gaming hur mycket kan jag få för det idag?

Hur mycket kan jag få för grafikkortet i dagsläget?

Tänkte sälja det och lägga till det som fattas och köpa ett MSI 970 istället

Kortet är inte många månader gammalt. Köptes i Februari i år. Men fick ett nytt från inet 2014-08-25 då det var fel på det jag skickade in.

Garanti finns kvar och kartong med alla tillbehör som medföljde är kvar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bazisten:

Hur mycket kan jag få för grafikkortet i dagsläget?

Tänkte sälja det och lägga till det som fattas och köpa ett MSI 970 istället

Kortet är inte många månader gammalt. Köptes i Februari i år. Men fick ett nytt från inet 2014-08-25 då det var fel på det jag skickade in.

Garanti finns kvar och kartong med alla tillbehör som medföljde är kvar

Skulle säga 1200 kronor som max. Men du kan säkert lägga upp det på Blocket för ett högre pris

Edit: Med tanke på att det är en trevlig modell och nästan helt nytt så kanske någon är villig att ge 1500 kronor. Men tyvärr så är andrahandsvärdet alltid betydligt lägre än nypriset.

Permalänk
Medlem

1100-1300 kr.

Jag har köpt två st 280x och betalt 1100-1200 kr (Sapphire Vapor X + Gigabyte Windforce).

Detta var i augusti.

/Erik

Permalänk

har köpt 3 styck, 2 styck nya för 1500 å ett mindre beg för 1400 kr. så lite överpris kanske. men lägg ut det för 1500 kr

Visa signatur

NEW GAMEER: Cpu I5 4670k //Moderboard Msi z97 gaming 5//Gpu R9 280x 3g 2-way crossfire//Memory Kingstone 16g hyperX 2400 Mhz//Cpu Cooler Corsair H60//Memory Fan Corsair Dominator//Psu Silverstone 1350W//Samsung 840 ssd 120g//Chassi Lianli Test Bench//Monitor Acer 27" x3 Eyefinity Led HD// Its all

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar