Vilket ramminne ska man ha till denna Lenovo dator ?

Permalänk
Medlem

Vilket ramminne ska man ha till denna Lenovo dator ?

Har en Lenovo E330 13.3" och undrar då vilket ramminne man ska köpa för att uppgradera ?

Det sitter 4Gb i nu men det går att stoppa i 4 till men vet inte vilken modell det ska vara så
behöver lite hjälp.

Det är denna dator: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/206236-lenovo_thinkpad_edge_e330_133-i3-3120m-4gb-500gb-win_78_pro

Sen undrar jag vilken modell det igentligen är ?

Har kollat på nätet och får 10 olika svar, det verkar finnas många E330 modeller som inte är samma. Är det rätt denna eller har Webhallen skrivit fel ?

Sen undrar jag om färgerna på denna display, är det sRGB eller hur ligger det till ?

Stämmer specsen på Webhallen eller är det skrivfel ?

Står att det är 500:1 i kontrast men vissa hemsidor säger 400:1 osv. Behöver få lite mer klartecken av vad som gäller.

Så hoppas ni kan hjälpa mig det skulle uppskattas MYCKET !

Tack

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilWord:

Då köper jag väl två av dessa då det inte är troligt att det redan sitter ett sådant i den nu ?

Tar datorn imot den modellen då ?

tänkte på BIOS ?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Skrivet av isonikon:

Då köper jag väl två av dessa då det inte är troligt att det redan sitter ett sådant i den nu ?

Tar datorn imot den modellen då ?

tänkte på BIOS ?

du har bara plats för en. det sitter redan en minnesmodul ifrån början och det finns plats för en till. ja den fungerar, tror inte direkt bios kommer göra uppror.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär