Assassin's creed Unity Kraschar

Permalänk
Medlem

Assassin's creed Unity Kraschar

Hej på er alla

Skulle vilja ha reda på varför min dator gör detta eller om alla har samma problem. Jo har har installerat ACU o köpte de precis när de kom ut, men nu efter den senaste patchen så bara kraschar spelet. Det funkar ända tills man kommer till startmenyn (där man ska klicka på continue storymode) Spelet laddar men ungefär 15-20 sek in i laddningen så vill den inte ladda längre. Klicka då på CTRL+ALT+DEL och går till aktivitetshanteraren. Då kommer man fram till windows igen men då står de att ACU har slutat att fungera. Vet inte om de är fel på själva den patchen eller om de är något annat fel. Installerade om ACU men samma problem. Är de bara jag som har de eller är de fler som har samma problem?

Mvh Lucem

Permalänk
Medlem

För mig funkar spelet toppen bra.

Har du senaste drivrutiner till grafikkort, uppdaterat Windows?
Du kan prova köra spelet i kompatibilitet läge se om det kanske hjälper.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Har de senaste drivrutinerna till både windows o grafikkortet. Hur går man tillväga för att köra de i kompatibilitets läge?

Permalänk
Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=SgpzT5V5Mgs

Tror inte du är ensam om att ha problem.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore