LG förbereder Surface-liknande hybriddator

Permalänk
Melding Plague

LG förbereder Surface-liknande hybriddator

Elektronikjätten LG vill ha större framgångar på marknaden för surfplattor och riktar nu blickarna mot kategorin hybrider, där de uppges planera en modell liknande Microsofts Surface Pro.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Det låter trevligt, alltid trevligt med konkurrens.

Permalänk
Medlem

Designen påminner mig lite om gamla goa' Psion 5MX.
Inte dumt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Th3 Sw3dish Ch3f:

Det låter trevligt, alltid trevligt med konkurrens.

Håller med. Gillar min Surface Pro, men alltid trevligt med lite alternativ. Speciellt om de kommer med aktiv digitizer och penna. Perfekt för fotoredigering och kreativt arbete.

Skrivet av Mr.Borka:

Designen påminner mig lite om gamla goa' Psion 5MX.
Inte dumt.

Jo, hade själv föregångarna till 5:an; Psion 3 och Psion 3a. Var grymt trevliga på sin tid.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Väntat länge på en enkel hybrid till lågt pris men som kommer med 4GB RAM och 64bit Windows. Man verkar vara väldigt skraj för att konkurrera med sitt egna lågbudget laptop-segment, men så hårt som dessa system suger så kanske man kunde få fler nöjda kunder istället.

Skickades från m.sweclockers.com