hitta rätt platta för mina behov

Permalänk
Medlem

hitta rätt platta för mina behov

Haft en MacBook Air tidigare som jag använt till 80% för att ha stående på nattygsbordet för att streama serier men kände att brorsan hade bättre nytta av den som studiedator
Så nu skulle jag behöva hitta en platta som uppfyller följande.

- så stor skärm som möjligt
- gärna windows8
- klara av att streama från sidor direkt och fungera med tillägg som addblocker i webbläsaren (läs projectfreetv)
- så billig som möjligt men inte så billig att kvalitén totalt rasar

Funderat på en sådandär asus pad transformer... eller har någon andra förslag?

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

DATOR: X570 Auros Elite, Gigabyte RTX 3080 Gaming, Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, 256&512GB(SSD)+ 1TB(NVMe) + 4TB(HDD), Acer Predator X34P
BÄRBAR: Surface book 2
MOBIL: Galaxy S21 Ultra

Permalänk
Medlem

Ingen som har nåt tips jag är inne på samma grej som TS =P

Jag fundera dok på Asus transformer book för de är väl den har har windows? Transformer pad har android tro jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str85:

Haft en MacBook Air tidigare som jag använt till 80% för att ha stående på nattygsbordet för att streama serier men kände att brorsan hade bättre nytta av den som studiedator
Så nu skulle jag behöva hitta en platta som uppfyller följande.

- så stor skärm som möjligt
- gärna windows8
- klara av att streama från sidor direkt och fungera med tillägg som addblocker i webbläsaren (läs projectfreetv)
- så billig som möjligt men inte så billig att kvalitén totalt rasar

Funderat på en sådandär asus pad transformer... eller har någon andra förslag?

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske en http://www.mediamarkt.se/mcs/product/LAMINA-T-801---Svart,90952,510353,1676315.html?langId=-16

Permalänk
Medlem
Skrivet av str85:

Haft en MacBook Air tidigare som jag använt till 80% för att ha stående på nattygsbordet för att streama serier men kände att brorsan hade bättre nytta av den som studiedator
Så nu skulle jag behöva hitta en platta som uppfyller följande.

- så stor skärm som möjligt
- gärna windows8
- klara av att streama från sidor direkt och fungera med tillägg som addblocker i webbläsaren (läs projectfreetv)
- så billig som möjligt men inte så billig att kvalitén totalt rasar

Funderat på en sådandär asus pad transformer... eller har någon andra förslag?

Tack!

Maxbudget?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S