Uppgradera BF4 till Premium utan att spelet ingår?

Permalänk
Medlem

Uppgradera BF4 till Premium utan att spelet ingår?

När jag köpte standardversionen en gång i tiden kunde man köpa till Premium separat, går det fortfarande?

Har kikat på Origin men hittar bara Premium bundlat med BF4.

Snål som man är vill jag inte betala för ett spel jag redan har och undrar därför om man fortfarande kan köpa Premiumuppgraderingen löst någonstans?

Permalänk
Medlem

Jag tror ändå att du sparar in dom kronorna, om du räknar vad varje expansion kostar jämfört med premium ink bf4.

Visa signatur

Legion 5 Pro" Ryzen 5800H / 32GB ram / 2TB+1TB nvme / RTX 3070 8GB 140w

Permalänk
Medlem
Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckie:

När jag köpte standardversionen en gång i tiden kunde man köpa till Premium separat, går det fortfarande?

Har kikat på Origin men hittar bara Premium bundlat med BF4.

Snål som man är vill jag inte betala för ett spel jag redan har och undrar därför om man fortfarande kan köpa Premiumuppgraderingen löst någonstans?

Du kan kanske komma undan om det är en kod du ska aktivera för BF4, sälj koden och använd ditt gamla till premium delen.

Vet ej om det fungerar så. bara en tanke

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Visa signatur

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT LEVA & JAG ÄR DÖDSRÄDD FÖR ATT DÖ

Permalänk
Medlem

Tack, blev nästan 50kr billigare, räcker till en öl med andra ord.