GTA 5 (PS4) - "Realism" på skoj

Permalänk

GTA 5 (PS4) - "Realism" på skoj

Hej!

Jag tänkte kolla läget här lite på forumet om det är några som skulle vara intresserade utav lite så kallat "realism" i GTA 5 världen.

Nu så när det "nya" GTA 5 kom ut med first-person mode och att man nu kan se sin hastighet i bilen så tyckte jag att det kanske hade varit kul med lite "realism" för skojs skull :P.

Jag hade nämligen i tanke att vissa är poliser i spelet och andra är antingen tjuvar, civila och mycket annat. Det hade varit en kul grej så tänkte kolla läget med er på forumet

Om ni har andra tankar och roliga saker man kan göra så snacka på!

Permalänk

låter roligt, skriver så jag hittar tbx!

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk

Ni menar som en typ av RPG? T.ex arma 3 altis life eller arma 2 island life

Permalänk
Skrivet av Sneaky_rhino:

låter roligt, skriver så jag hittar tbx!

Du är välkommen! Adda gärna HaxJaxs på PSN

Permalänk
Medlem

Som gamla hederliga SAMP (San Andreas Multiplayer) <3

Väntar på PC versionen som kommer väldigt väldigt snart

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Skrivet av Technorat:

Ni menar som en typ av RPG? T.ex arma 3 altis life eller arma 2 island life

Något liknande med RPG ja, inte seriöst på det sättet men låt säga att du bränner förbi mig som är då polis i spelet så antingen så stannar du och får "betala böter" eller försöker smita :P. Att när man skapar tex en Crew så har vi en Crew med poliser, "outlaws" och dem som inte är med någon Crew kan då vara civila men ändå begå brott och annat precis som vanlig svensson

Permalänk
Skrivet av Drasteroid:

Som gamla hederliga SAMP (San Andreas Multiplayer) <3

Väntar på PC versionen som kommer väldigt väldigt snart

Ja precis! Har inte sett någon annan posta detta så det hade varit kul med något likadant