Xbox spel på cjs-cdkeys

Permalänk
Medlem

Xbox spel på cjs-cdkeys

Hej!

Har skaffat mig ett xbox one och vill endast ha digitala spel för att slippa alla skivor och förpackningar.
Har köpt många spel till datorn via cjs-cdkeys och såg att dom hade en xbox avdelning som jag klickade in på.

Deras spel är ju ganska billiga men det är något som får mig att höja ögonbrynet

Citat:

Product Description
This product is an unused Grand Theft Auto V Xbox One Account. After your payment, you will receive unused Xbox Live account login details, which can be entered into your Xbox in order to get a full digital download of the game.
Unique and Unused:
This account is exclusive to you. Nobody else will have access to it except you.

To re-iterate, this account is only used by you. It is NOT shared with anyone else. You will also receive the email login details for the recovery account, so you will have 100% exclusive access to this account. Best of all, once you have downloaded the game, you can remove the account and carry on with your usual gamertag!

How to use:
1. Switch console on and go to main screen
2. Go to left top corner (section with your gamer picture)
3. Click ''add new''
4. Use details you receive to log in new profile
5. Follow instructions on screen
7. When logged in on the new account go to ''my games and apps'' section
8. On right side of the screen choose game you buy it and install it
9. When the games fully installed go to ''settings'' on the account I gave you
10. Go to left bottom corner ''my home xbox'' and choose ''this is my home xbox''
11. Remove or keep the account we gave you
12. Have Fun Playing your Game.
The game is Brand New, Full Version and Downloaded directly from the Xbox One Game Store.

Länk till produktsidan

Jag lär nog inte köpa mina xbox spel där, men vad tror ni om det? Hade ni köpt ett spel i dessa former?

Permalänk
Medlem

Köpt spel med samma tänk på eBay, dvs du får ett account med inloggning där spelet finns. Sen aktiverar man kontot på sin Xbox som "hemma Xbox" och kan då spela på sina andra accounts.

Funkade bra tills jag blev scammad på 3:e spelet så nu köper jag endast fysiska eller ännu bättre att jag dom på ungerska Xbox store då kreditkortet funkar där samt många spel är halva priset jämfört med svenska (köpte DAI deluxe edition för ~460kr bla).

Med andra ord rekommenderar ej även om det är en seriös sida då du till söut kommer ha massa accounts.

Hoppas detta hjälper dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Blev intresserad då jag själv har skaffat en Xbox One men satans vad omständigt det låter... Kan man inte bara få en kod liksom :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av MestBaraLiteRåd:

Blev intresserad då jag själv har skaffat en Xbox One men satans vad omständigt det låter... Kan man inte bara få en kod liksom :).

Man tycker ju det!

Köpte dock Fifa 15, Forza 5 & 1 års guld ifrån www.g2play.net nyss, fick koder och va inga problem att aktivera dom på boxen i mitt egna konto ^^

Permalänk
Skrivet av tompanhuhu:

Man tycker ju det!

Köpte dock Fifa 15, Forza 5 & 1 års guld ifrån www.g2play.net nyss, fick koder och va inga problem att aktivera dom på boxen i mitt egna konto ^^

Oh, jag köper från fast2play.se hela tiden och insåg inte att dom sålde spel på andra platformar!

fast2play.se och g2play.net är en del av kinguin men det är alltid gött med en swedified sida.