Permalänk
Medlem

PS4 mellandagsrea

Hej SC!
Tror ni ps4 kommer gå ned i pris under mellandagsrean? Och hur mycket isåfall?

Undrar även ifall ni vet när mellandagsrean brukar börja? Antar att det är 25 december...
Men även ifall alla grejer brukar läggas ut direkt eller ifall rean fylls på allt eftersom?

Permalänk
Medlem

Mellandagsrean brukar börja den 25 mer eller mindre överallt. Ska väl egentligen börja den 27e, då det är mellandagarna mellan jul och nyår.
Vad jag sett under åren så är det ofta rean kompletteras eftersom, nya saker reas ut ju närmre nyår man kommer. Däremot är det ju inget som kan garanteras.

Om ps4 kommer gå ned i pris är ju väldigt svårt att svara på, men jag hoppas verkligen på det ;-).

Permalänk

Elgiganten har någon bundle vet jag, inte någon supersänkning. Mer imponerande är Xbox One för 2990:- Det kallar jag mellandagsrea 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uggi:

Mellandagsrean brukar börja den 25 mer eller mindre överallt. Ska väl egentligen börja den 27e, då det är mellandagarna mellan jul och nyår.
Vad jag sett under åren så är det ofta rean kompletteras eftersom, nya saker reas ut ju närmre nyår man kommer. Däremot är det ju inget som kan garanteras.

Om ps4 kommer gå ned i pris är ju väldigt svårt att svara på, men jag hoppas verkligen på det ;-).

Okej!

Skrivet av Krissmeister:

Elgiganten har någon bundle vet jag, inte någon supersänkning. Mer imponerande är Xbox One för 2990:- Det kallar jag mellandagsrea 😊

Vill tyvärr inte ha xbox one :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krissmeister:

Mer imponerande är Xbox One för 2990:- Det kallar jag mellandagsrea 😊

3990:-, menar du?

Visa signatur

AMD R9 5900X | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rixxz:

3990:-, menar du?

Den kostar 2990 på elgiganten idag

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Skrivet av Lagerlöf:

Den kostar 2990 på elgiganten idag

Inte numera isåfall, har det kostat det under dagen då eller? Hade det gått för det priset hade till och med jag varit sugen på den konsolen ju

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Den kostar 2990 på elgiganten idag

Länk?

Permalänk

Jag skulle tro att det kmr bli rea på ps4

Visa signatur

RTX 3080, I5 13600KF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpa1000:

Inte numera isåfall, har det kostat det under dagen då eller? Hade det gått för det priset hade till och med jag varit sugen på den konsolen ju

Skrivet av PlexGear:

Det börjar på fredag kl. 08.00. Då kommer Xbox One med FIFA 15 kosta 2990 kr. PS4 med FIFA 15 och en laddningsstation kommer kosta 3990 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:

Det börjar på fredag kl. 08.00. Då kommer Xbox One med FIFA 15 kosta 2990 kr. PS4 med FIFA 15 och en laddningsstation kommer kosta 3990 kr.

på elgiganten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BohmaN98:

på elgiganten?

Ja.

Citat:

Observera att vår ordinarie mellandagsrea startar 25/12 kl 08 både på elgiganten.se och i alla våra varuhus.

http://annons.elgiganten.se/mellandagsrea/

Permalänk
Medlem

Såg det på elgiganten, tror nu priset kommer hålla sig till 3000 kr efter mellandags rean?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krissmeister:

Elgiganten har någon bundle vet jag, inte någon supersänkning. Mer imponerande är Xbox One för 2990:- Det kallar jag mellandagsrea 😊

3400kr för Xbone + 2 spel på Mediamarkt

Permalänk
Skrivet av Rixxz:

3990:-, menar du?

Är faktiskt 2990:- på mellandagsrean, står i deras reklamblad. Hade jag inte redan haft en PS4:a och varit väldigt nöjd med den så hade detta priset kunnat locka över mig till Xbox One. Nästan så att man är sugen på båda, dock hägrar en Playseat och Project Cars i mars så jag får försöka motstå 😄