Permalänk
Medlem

Nintendo 2DS/3DS PIN

Kan jag få fram min enhets PIN, om jag har tappat bort den röda lappen? Vill ju kunna delta i vinterkampanjen...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag undrar detsamma, men tror emellertid att om man inte har någon "röd lapp" så har man heller inte erhållit någon PIN-kod till sin enhet. Men det beror ju självfallet på när enheten i fråga är köpt. När införskaffade du din?

Visa signatur

Moderkort: ASUS Z97-A | CPU: Intel Core i5 4670K @ 4,0GHz | GPU: MSI GeForce GTX 770 | Lagring: Intel 330 Series 120GB SSD + 2TB Seagate Barracuda | RAM: Corsair CL10 2 x 8GB 1600MHz DDR3 | PSU: Fractal Design Newton R3 600W | Optisk enhet: ASUS DRW-24F1ST |Skärmar: LG W2453V 24" + Envison L905A | Tangentbord: Saitek Cyborg Keyboard | Mus: Razer Naga 2012 Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exicutor:

Jag undrar detsamma, men tror emellertid att om man inte har någon "röd lapp" så har man heller inte erhållit någon PIN-kod till sin enhet. Men det beror ju självfallet på när enheten i fråga är köpt. När införskaffade du din?

Jag tror man fått med en PIN när man än köpte den. Om det inte varit erbjudande så har man ju alltid kunnat registrera den?
Jag köpte min i Juni

Visa signatur