Cooler Master Hyper 212 EVO söndriga delar

Permalänk

Cooler Master Hyper 212 EVO söndriga delar

Jag har en Cooler Master Hyper 212 EVO i min dator, där de små plastdelarna som håller ihop fläkten till processorkylflänsen har gått sönder. Går det att få tag på nya sådana?
Det är dessa plastdelarna jag menar:

Går det att få tag på nya sådana här? Isåfall var?
Om ni undrar vad som har gått sönder så är det plasten som inte vill hålla ihop längre vid skruvhålet.
Tack på förhand!

Permalänk
Avstängd

Har en 212 evo liggandes (helt ny)
Skicka mig ett PM

Permalänk
Skrivet av makn:

Har en 212 evo liggandes (helt ny)
Skicka mig ett PM

Skickat PM!

Permalänk

Någon annan som har tips/länkar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Någon annan som har tips/länkar?

Jag skulle satsat på att spänna fast fläkten med buntband i kylflänsen, bör inte vara några större problem och borde sitta lika bra.

Permalänk
Medlem

Det är inte omöjligt att jag har kvar sådana hemma från när jag använde samma kylare. Är på jobbet nu och är inte hemma förens ikväll så kan inte kolla men har jag dem liggandes så kan jag skicka dem till dig mot fraktkostnad. (Förmodligen 7-14:- för frimärken)

Permalänk
Skrivet av guos89:

Jag skulle satsat på att spänna fast fläkten med buntband i kylflänsen, bör inte vara några större problem och borde sitta lika bra.

Värt ett försök! Tack!

Skrivet av Trebsor:

Det är inte omöjligt att jag har kvar sådana hemma från när jag använde samma kylare. Är på jobbet nu och är inte hemma förens ikväll så kan inte kolla men har jag dem liggandes så kan jag skicka dem till dig mot fraktkostnad. (Förmodligen 7-14:- för frimärken)

Jag betalar gärna frakten om du kan skicka de, skickar dig ett PM så du inte glömmer bort det