Spel projekt (Unity 3D, Java Scripting)

Permalänk

Spel projekt (Unity 3D, Java Scripting)

Hejsan. Jag och min polare håller på med ett spel i unity 3D och skulle behöva lite programmerings hjälp.

Då vi inte är programerare utan vi är grafiker (3D modellerare och animerare) så kan vi inte programmering så bra så söker nu hjälp för att få in dem sista bitarna i spelet som vi saknar.

Då vi redan börjat programmera på spelet så behöver vi hjälp med Java programmering.

Info om vad vi behöver hjälp med tar jag inte här då jag inte vill avslöja för mycket om vad spelet handlar om.

Programvara som används:
Unity 3D 4.6.1 Game Engiene (monodevelop för programmering)
Autodesk Maya 3D 2015

Programmerings språk Java Scripting

Om ni undrar något så ställ gärna frågor och tack i förhand om du kan hjälpa oss

MVH Umban

Visa signatur

Gaming Machine: Steam Deck.

Permalänk

om ni letar programmerare så kan jag tipsa om stackoverflow, det är mer eller mindre en mötesplats för programmerare och sidan har bra "arbetsförmedlings" funktion. http://careers.stackoverflow.com/?utm_source=stackoverflow.co...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Sapphire R9 280

Permalänk
Medlem

Som du skrivit i trådnamnet men inte i själva trådinlägget, det är Javascript, inte Java, det handlar om. Det är skillnad

(nej, jag är inte inblandad. Ville bara klargöra så de kanske får rätt hjälp)

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0