hur mycket internet tar det när man laddar ned ?

Permalänk

hur mycket internet tar det när man laddar ned ?

tjena sugen att ladda ner Assassins creed unity från Steam men de är 34 gb och jag har 70gb internet kvar den här månaden, men jag vet inte hur mycket nedladdningen tar, är det 34gb för att spelet är 34gb eller är det mer ? :/

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem

Troll much? Såklart du får ladda ner 34 gb.

Permalänk
Medlem

om 34Gb är kravet på disk så är nedladdningen mindre, steam har någon smart komprimerings algoritm(eller bara någon variant på zip) så det du laddar ner är mindre än vad du installerar.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av frankof:

om 34Gb är kravet på disk så är nedladdningen mindre, steam har någon smart komprimerings algoritm(eller bara någon variant på zip) så det du laddar ner är mindre än vad du installerar.

Ja det är komprimerat, men den komprimerade paketet är 34 gb, sen är installationen kanske 50 gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Ja det är komprimerat, men den komprimerade paketet är 34 gb, sen är installationen kanske 50 gb.

Då är det 34GB du måste tanka..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av jakob55:

Då är det 34GB du måste tanka..

Skickades från m.sweclockers.com

för ibland när jag ladda ner så står det t.ex 10gb men det försvinner 30gb ??

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thesecret89:

för ibland när jag ladda ner så står det t.ex 10gb men det försvinner 30gb ??

Det låter inte rätt O.o det är inte så att det är uppdateringar eller något efter som laddas ner? Annars är det väl bara att räkna om dina 10GB till 30x3 så är risken att det tar 90GB. Men det tror jag inte att den skulle göra. Men står det typ 30GB så borde det vara det+ eventuella uppdateringar.

Skickades från m.sweclockers.com