Blade And Soul rysk server

Permalänk
Medlem

Blade And Soul rysk server

Någon som lirar bns på den ryska servern?
Har precis börjat spela det (lvl 18 atm) och gillar det skarpt. Väldigt fräscht jämfört med många andra mmo:s där ute. Tråkigt att NCsoft är så ovilliga att släppa det i väst. Det finns många som är trötta på alla WoW-kopior så jag tror det skulle kunna bli ganska stort på den här marknaden.

Letar lite folk att lira med. Det tråkiga med den ryska servern är att de flesta verkar vara ryssar (konstigt!), så jag har svårt att hitta engelsktalande spelare att spela med. Har ni förslag på nån bra guild eller bara vill spela lite tillsammans så kan ni adda mig: AangLau

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Laddar ner det nu för att testa det! Hör av mig om jag fortsätter spela

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kan väl sammanfatta det såhär, Hade spelet haft en officiell EU server hade jag garanterat gett det en chans. Den ryska servern låg dock så långt efter med uppdateringar, och den kinesiska servern hade jag väldigt hög ping till.

Spelet har dock en intressant artstyle och combat är riktigt rolig. Dock så valde jag att inte fortsätta då jag inte såg något riktigt mål att sträva efter på en privatserver

Permalänk
Skrivet av NoToes:

Kan väl sammanfatta det såhär, Hade spelet haft en officiell EU server hade jag garanterat gett det en chans. Den ryska servern låg dock så långt efter med uppdateringar, och den kinesiska servern hade jag väldigt hög ping till.

Spelet har dock en intressant artstyle och combat är riktigt rolig. Dock så valde jag att inte fortsätta då jag inte såg något riktigt mål att sträva efter på en privatserver

Trodde det skulle känna töntigt, eller larvigt, med sån här combat, men det är riktigt bra! Jag undrar hur långt efter dom är med uppdateringar? Den engelska översättningen är ingen höjdare kan man säga..! Men introduktionen till spelet, allting är så filmatiserat och dramatiskt, verkligen fångande. Jag kan beskriva det som crouching tiger hidden dragon möter street fighter 4 möter tera. Och artstylen och combaten är verkligen bra som du säger!

Permalänk
Medlem

Tror att det är en alpha eller beta version av den kinesiska klienten.
Det som saknas framförallt är uppdateringar av klasserna, en ny klass och en del dungeons och endgame content.
Väldigt synd, då spelet är precis vad jag hade velat spela

Permalänk
Medlem

den ryska är early beta av korea versionen ja