Permalänk
Medlem

Aktivtetsfält är svart m.m

Halloj nu är de så att jag suttit och försökt fixa ett problem som uppstod med datorn härom dagen när den användes till en presentation. De hängde sig nån sekund när projektor inkopplad sedan såg ut som så (se bild)

Har starta om datorn, försökt återställa tidigare grafikrutiner, har även prova uppdatera dom. Felsökt men hittar inget uppskattar alla råd och svar hur man kan lösa detta

Permalänk
Medlem

Den bild Du vill visa har Du på Din C disk. Ingen annan än Du kan se den.

Permalänk
Medlem

Å satan då lär jag lösa de för är svårt att förklara de hela men exempel vis är de så att aktvitetsfäletet är svart men inkoner sysns och texten är vit samma sak på hemsidor där man skriver in tex google är de också svart :S ska försöka lösa de med bild

Permalänk
Medlem

Är de verkligen ingen som vet hur jag kan få tillbaka till normalt är väldigt svårt att kunna göra saker på datorn

Permalänk
Medlem

Har du testat att högerklicka på skrivbordet och sen klicka på anpassa? Där kan man ändra fönster färg och lite sånt

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk

öppna personalize på skrivbordet(där man ändrar teman och sånt) och sen sätt det på windows 7 temat

då skall det ändras!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem

Tackar så hemskt mycket kan ju säga att de var verkligen jätte skönt att få tillbaka orginalet