Permalänk
Medlem

Titan Black. Värme?

Dator i signaturen.

Fick för mig att kolla gputempen medans jag wowade. Blev lite paff när den låg på 80-82 grader. Kollade i somras och då var den runt 60.

Datorn låter som den brukar. Hör inte att fläktar snurrar mer eller så. Märker inte av något annat heller.

Luften ut från burken är inte varm, ljummen på gränsen till sval men om jag känner i bak på grafikkortet så känns det "varmt".

Minskar jag ner wow, kör windowed, max på allt utom AA som står på "FXAA High" och v-sync av, så sjunker tempen.

Vet inte om wow blivit mer "krävande" sen i somras.....

Sitter jag inte vid datorn täcker jag över den med plqstpåsen som chassiet kom i och dammvippar runt om datorn varannan dag.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

6.1 lade till MSAA och SSAA.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Beginner:

Dator i signaturen.

__________________
Fractal Design Define R4: ASUS Z87-A: Intel Core i7 4770K: Noctua NH-D14: ASUS GTX Titan Black: Team Group Zeus 16GB (2 x 8GB) 1600MHz - Blå: Samsung 840 EVO SATA III 2,5" SSD 120GB: Samsung EVO 840 PRO SATA III 2,5" SSD 256 GB: Western Digital Caviar Green 2TB 64 MB: ASUS DRW-24F1ST DVD±R/RW SATA Svart: Corsair Power Supply 750W CX Builder Series 80+: ASUS PB278Q: Windows 8.1 Svensk 64.

FTFY #framtiden

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Inget konstigt med det. Den normala måltempen för 780ti och titan black är 82 grader.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

6.1 lade till MSAA och SSAA.

Kör inte på dem utan FXAA High. Samma temp även om jag stänger av AA.

Skrivet av Alling:

"FTFY"??

Skrivet av Xyborg:

Inget konstigt med det. Den normala måltempen för 780ti och titan black är 82 grader.

Ok. Är bara fundersam. Till och med i Football Manager 2015 stiger det upp till 80-82 när tempen förra året låg på runt 60 där, FM2014 och i wow.

Som sagt. Datorn låter och beter sig som vanligt.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Mailade Alina med funderingar om värmen då några spelvänner tycker det låter högt. Frågade om de åtta dagar jag fick info om att de vill ha datorn vid samtal med dem tidigare idag. Fick då veta att det kostar 495 för felsökning men om det är något fel på hårdvara kostar det inget......

Fick detta svar nu:

"Hej!

Det var mig du pratade med!

Som jag sa till dig tidigare, så länge datorn inte beter sig konstigt när du spelar så är det inga problem.

Men skulle du känna dig orolig så är du självklart välkommen in på en felsökning.

Om du tycker att åtta dagar är lång tid så har du två andra alternativ.

1, Vi har en JOUR-service där du betalar 995kr extra. Det innebär att du går förbi kön och vi påbörjar felsökandet direkt. Felsökning kostar då fortfarande 495kr

2, Du testar lämna in den på Alina-butiken i city. Dom har dock också endel att jobba med just nu men kan kanske gå snabbare än 8 dagar.

Med vänlig hälsning

***** ***********

ALINA"

En del säger att värmen är normal och andra att det är högt och där står jag i mitten som en åsna.

Edit:

Crap! Inte meningen med ny post. Tänkte editera in mailet i föregående post. Ursäkta!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Kan lova dig att om du drar igång EVGA PrecisionX så står det GPU TEMP TARGET 80 °C.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

"Fixed that for you", själv föredrar jag den svenska versionen FDÅD.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av F.Fairlane:

Kan lova dig att om du drar igång EVGA PrecisionX så står det GPU TEMP TARGET 80 °C.

Kan man använda det på Asus? :/

Skrivet av Bakgrund:

"Fixed that for you", själv föredrar jag den svenska versionen FDÅD.

Ok. Jag som är dum och inte fattar vad som är fixat.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Skrivet av Beginner:

Kan man använda det på Asus? :/

Det ska fungera även på andra kort än EVGA.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Medlem

Låter normalt tycker jag. Iofs så kanske det är lite märkligt att det är så stor diff mot hur din temperatur var innan, men kan ju ha olika förklaringar som du själv är inne på.

När jag renderar på mina kort så ligger min Titan Black på ca 74 grader, men det beror på att jag kör fläktarna i full fart på alla korten, annars klockar de ner! Blir varmt i lådan trots mycket bra luftgenomflöde när de renderar. Spelar jag spel och låter kortet själv reglera fläktkurvan så ligger hon oftast på runt 80 - 82 grader ca, beroende på spel.

Jag kör ingen överklock på någon av korten heller. Borde nog börja kolla upp vattenkylning kanske.

Visa signatur

Ride more, Work less!

Permalänk
Medlem

Om det är stock kylaren kan den ha fått en del damm mellan flänsarna som förhindrar luftflöde.

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem
Skrivet av F.Fairlane:

Det ska fungera även på andra kort än EVGA.

Såg att det var login för att ladda ner men ska finnas på steam också. Får se om jag kan få det den vägen. (Surfdator nu)

Ingen risk att jag pajar datorn med det om jag inte ändrar något?

Skrivet av sgtprobe:

Låter normalt tycker jag. Iofs så kanske det är lite märkligt att det är så stor diff mot hur din temperatur var innan, men kan ju ha olika förklaringar som du själv är inne på.

När jag renderar på mina kort så ligger min Titan Black på ca 74 grader, men det beror på att jag kör fläktarna i full fart på alla korten, annars klockar de ner! Blir varmt i lådan trots mycket bra luftgenomflöde när de renderar. Spelar jag spel och låter kortet själv reglera fläktkurvan så ligger hon oftast på runt 80 - 82 grader ca, beroende på spel.

Jag kör ingen överklock på någon av korten heller. Borde nog börja kolla upp vattenkylning kanske.

Ingen överklockning här heller. Men om du och post längre upp tycker det är normalt får jag försöka kyla ner hjärnan som skrämmer upp mig.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Dator i signaturen.

Fick för mig att kolla gputempen medans jag wowade. Blev lite paff när den låg på 80-82 grader. Kollade i somras och då var den runt 60.

Datorn låter som den brukar. Hör inte att fläktar snurrar mer eller så. Märker inte av något annat heller.

Luften ut från burken är inte varm, ljummen på gränsen till sval men om jag känner i bak på grafikkortet så känns det "varmt".

Minskar jag ner wow, kör windowed, max på allt utom AA som står på "FXAA High" och v-sync av, så sjunker tempen.

Vet inte om wow blivit mer "krävande" sen i somras.....

Sitter jag inte vid datorn täcker jag över den med plqstpåsen som chassiet kom i och dammvippar runt om datorn varannan dag.

Antar att du stänger av datorn innan plastpåsen åker på? så du inte kokat sönder den...

Som sagts innan target temp är 80-82c men för den delen så kan kortet förstås gå svalare..

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Titan Black är väl närmast att jämföra med 780 Ti och 780 Ti kom upp i 83 grader i Sweclockers test. Så 80-82 grader är nog helt normalt och 60 grader är inte normalt för fullbelstning.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Beginner:

Ok. Jag som är dum och inte fattar vad som är fixat.

Jag fixade så att dina specs syns även efter att du bytt signatur. Jag tycker att man ska undvika att bara skriva "specs i sign", för då tappar tråden en stor del av sitt värde så fort du byter signatur. Tänk dig att någon läser tråden om tre år i ett försök att lösa samma problem, och så finns inte specsen kvar längre för att du bytt signatur. Därför tycker jag att man alltid ska posta specs i klartext i trådstarten, om de är relevanta. (Relevansen hos specs skiljer sig självklart från tråd till tråd, men någon relevans finns nästan alltid.)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Sitter jag inte vid datorn täcker jag över den med plqstpåsen som chassiet kom i och dammvippar runt om datorn varannan dag.

Jävlar det var fan inte dåligt

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur den grafen. Enligt den ska mitt 770 ligga på ligga i 80 grader men haft WoW uppe nu ett tag och den ligger på 47 grader. Högsta jag sett den på är 55 typ. Fläktarna går på 1000 rpm.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelegrino:

Förstår inte hur den grafen. Enligt den ska mitt 770 ligga på ligga i 80 grader men haft WoW uppe nu ett tag och den ligger på 47 grader. Högsta jag sett den på är 55 typ. Fläktarna går på 1000 rpm.

80 grader gäller för ett kort med referenskylare. Men om du ligger så lågt så utnyttjas inte grafikkortet fullt ut.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Avstängd

Alla referens går väl upp till temp target om man inte ändrar fläktkurvan
gtx 780, 780 ti, titan, titan black.

Titan Black är väl ett 780 Ti med 6 gb minne i stort sett..eller är 780 Ti ett Titan black med 3gb minne
De där med 60c kan inte stämma.

Det är över 80c på samtliga tester..tog de tre första:

http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_titan...
http://www.tomshardware.com/reviews/gigabyte-geforce-gtx-tita...
http://hexus.net/tech/reviews/graphics/69561-gigabyte-geforce...

(Med referenskylare. Gigabyte skickade med en Windforce kylare med sin Titan Black, men dess temps är irrelevant)

Permalänk
Avstängd

Radeon 290/290x 94 grader..vad i he....:|

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Radeon 290/290x 94 grader..vad i he....:|

Helt normalt med referenskylare.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fantomsmurfen:

Helt normalt med referenskylare.

Jo uppenbarligen, hade förträngt att man kunde knapersteka bacon på en del kort..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ggustavsson:

Antar att du stänger av datorn innan plastpåsen åker på? så du inte kokat sönder den...

Som sagts innan target temp är 80-82c men för den delen så kan kortet förstås gå svalare..

Jodå. Låter datorn vara av runt tio minuter innan plastpåsen åker på. (Hade iofs varit en bra förklaring på värmen om jag lät påsen sitta kvar. ) Känner på ett sätt också att nog skulle det kunna vara lite svalare.............

Skrivet av Alling:

Jag fixade så att dina specs syns även efter att du bytt signatur. Jag tycker att man ska undvika att bara skriva "specs i sign", för då tappar tråden en stor del av sitt värde så fort du byter signatur. Tänk dig att någon läser tråden om tre år i ett försök att lösa samma problem, och så finns inte specsen kvar längre för att du bytt signatur. Därför tycker jag att man alltid ska posta specs i klartext i trådstarten, om de är relevanta. (Relevansen hos specs skiljer sig självklart från tråd till tråd, men någon relevans finns nästan alltid.)

Tack. Du har helt rätt och jag "gillade" ditt inlägg också. Jag borde ha tänkt på det själv då jag gnäller i trådar på folk som bara skriver "fixat". Ska komma ihåg det till nästa gång.

Skrivet av anderjo4:

Jävlar det var fan inte dåligt

Overkill jag vet men jag har mina "störningar".

Skrivet av makn:

Alla referens går väl upp till temp target om man inte ändrar fläktkurvan
gtx 780, 780 ti, titan, titan black.

Titan Black är väl ett 780 Ti med 6 gb minne i stort sett..eller är 780 Ti ett Titan black med 3gb minne
De där med 60c kan inte stämma.

Det är över 80c på samtliga tester..tog de tre första:

http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_titan...
http://www.tomshardware.com/reviews/gigabyte-geforce-gtx-tita...
http://hexus.net/tech/reviews/graphics/69561-gigabyte-geforce...

(Med referenskylare. Gigabyte skickade med en Windforce kylare med sin Titan Black, men dess temps är irrelevant)

Tack för länkarna!

Smstrackade en vän som jag vet lirar wow på kvällarna och som har en 780 Ti i sin burk. Han kom upp till 77 grader i sin burk med samma inställningar i grafiken. Synd att han inte har lika dålig smak som mig i andra spel så han kunde testat där med.

Ska försöka lugna ner mig. Fick halvdille igår över tempen, oroar mig lite för hur det blir under sommaren då tempen i rummet som datorn står i ligger på 18-20 och i somras med böljan som var så var tempen uppe i 27-32 grader i rummet.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Skrivet av Beginner:

Ska försöka lugna ner mig. Fick halvdille igår över tempen, oroar mig lite för hur det blir under sommaren då tempen i rummet som datorn står i ligger på 18-20 och i somras med böljan som var så var tempen uppe i 27-32 grader i rummet.

Du har inte haft typ vsync eller ngn fps cap på innan?

Det kan sänka temperaturerna rätt rejält man begränsar fps:en

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

Asus Titan Black, värme under spel?

Hej.

Sitter med det eminenta Asus Titan Black i datorn.

Kollade värmen i somras med Gpu-z och kortet låg då på runt 60 grader under spelande, mest World of Warcraft om jag ska vara ärlig.

Fick för mig att kolla igår igen då jag av en slump dagen innan råkade komma åt grafikkortets baksida när jag stängde av datorn och det kändes ganska varmt.

Blev förvånad igår då kortet låg på 80-83 grader i WoW och även andra spel. Total War: Attila och Football Manager 2015 (under 3Dvisningar av matcher)!?

Efter att ha frågat här på Sweclockers och kollat runt känns det som att det finns två lägen, det är "normalt" eller "inte normalt". Därför vill jag höra från källan själv. Är det normalt?

Datorn är dammfri förutom tunttunt dammlager på diverse prylar i datorn inkluderat kortet, kretssidan. Inga dammtussar eller centimeterlager med damm. Det tunna lager som finns är under en millimeter.

Är jag i skrivbordet bara så ligger tempen på 30-40 grader (övre siffran kan vara att det inte gått lång tid nog för den att kyla ner efter spelsession)

Edit:

Inlägget blev flyttat hit då jag, fel av mig, la den som fråga till Asus i deras egen forumdel.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albinfiskare:

Du har inte haft typ vsync eller ngn fps cap på innan?

Det kan sänka temperaturerna rätt rejält man begränsar fps:en

Nä. Inget sånt påslaget. Hade v-sync på för länge sen och när jag lät allt "löpa fritt" så älskade jag det det så jag avstår mer än gärna från v-sync.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Är det inte så att ifall kortet går över 85 eller 90 grader så börjar fläkten rampa upp och verkligen försöka kyla ner kortet ordentligt? Annars ligger fläkten och kör på så mycket som det behövs för att hålla kretsen kring 80-sträcket typ.

Oavsett så är 80-85 grader absolut okej för en fullfjädrad GK110.

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade*

Jag har sammanfogat dina trådar då vi inte tillåter flera trådar om samma ämne, se §3.3. Observera att Butiker och tillverkare-delen ej är till för supportärenden, se http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...
Passade även på att rensa bort några inlägg som stred mot §5.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.
§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller det misstänkta regelbrottet i tråden.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

*Trådar sammanfogade*

Jag har sammanfogat dina trådar då vi inte tillåter flera trådar om samma ämne, se §3.3. Observera att Butiker och tillverkare-delen ej är till för supportärenden, se http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...
Passade även på att rensa bort några inlägg som stred mot §5.

/moderator

Ok. Jag förstår. Trodde att jag postat fel här.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk