Samsung Galaxy S6 och Galaxy S6 Edge

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S6 och Galaxy S6 Edge

Vem skall köpa nån av dessa? S6 Edge är riktigt snyggt, däremot inte priset för 128GB och blir att vänta tills priset går ner. Synd inget utbytbart batteri, sen ogillar glas bakdel, som samlar på fingeravtryck och sd kort slot. Utan sd kort, blir det minst 64/128GB som gäller.

Cyberphoto har kampanj på förbokning på S6/S6 Edge och man får med Harman Kardon Onyx Studio på köpet. (värde 3990:-) Endast fram till 3 mars, för de som är intresserad.
Tror att priset kommer avskräcka många att köpa. Själv väntar jag på att det går ner i pris först eller nån bra deal hos nån an operatörerna.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Förstår inte vitsen med Edge modellerna. Går ju inte att hålla i telefonen ordentligt.

T.ex Note 4 Edge
Du kan inte hålla den ordentligt med höger hand

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Riktigt snygga båda två! Jag har tyvärr svårt för fysiska knappar och Samsungs UI.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Funderar på köpa Samsung S6 Edge eller Iphone 6 eller htc one M9, sugen på köpa S6 edge 32GB dock ligger den högre i pris än Iphone 6 128GB så blir en funderare. Blir att åka och klämma på S6 edge när den kommer ut.

Permalänk
Medlem

Blir nog som sony dom kommer gå sönder lätt och få sprickor,, jävla glas jag tappade min s3 flera gånger och fick bara några enstaka repor, inga sprickor eller nåt nästan, sen inget minneskort plats, inbyggt batteri eller skydd mot vatten motiverar inte alls ett köp från s5, snarare tvärtom jag lär inte byta mobil på väldigt länge.

Permalänk
Medlem

Jag har förhandsbokat s6 edge, längtar tills den kommer!

Visa signatur

Asus P8P67 B3, Asus GTX 660, A-data 8GB minne 1600mhz, Intel 2600K, Samsung ssd 830 256gb
sidewinder 4, Corsair ax 850, Samsung galaxy s4 snart, Windows 8.

Permalänk

Lutar åt en S6 edge 64GB men avvaktar i väntan på lite recensioner och möjligheten att klämma lite på den själv i nån butik. Lite för mycket pengar att lägga på ett blindköp.
Annars kan det bli som när jag köpte min experia Z1 hade den i 3-4 veckor och konstaterade att jag inte gillade formen på den så den hamnade i hyllan och sen beställde jag en htc one (m7) istället (onödigt dyr läxa). Htc'n lever än men minnet börjar ta slut i den och jag har fått en liten spricka i displayen så det är dags att pensionera den.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T