Permalänk
Medlem

Unreal Engine 4 gratis nu!

http://youtu.be/Pt86Ab4_TnA
https://www.unrealengine.com

Vet inte om ni tycker det är onödigt men vill ändå säga det!

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

Laddar ner det igen nu. Hade premium innan och testade lite, riktigt trevlig motor. Särskilt trevligt att vi fd. premium medlemmar får 30USD att handla för. Ska bli kul att leka lite mer i den nu när den är mognare och inte lika färsk ur ugnen som den var när jag testade den förr.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Inaktiv

Riktigt goa gubbar. Detta uppskattas starkt.

Permalänk
Medlem

Jekligt schysst inställning imo. Kändes genuint i youtube videon. If you succeed, we succeed.
Sen vet jag inte hur royalty procenten är på andra motorer? 5% kanske är mycket?
Eller kanske befogat med 5% även om det skulle vara lite högre om motorn är gratis, ingen aning om vad en motor kostar annars?

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem

Hej, jag är inte så insatt i detta, men är det gratis eller inte?

Visa signatur

Professionell sociopat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Jekligt schysst inställning imo. Kändes genuint i youtube videon. If you succeed, we succeed.
Sen vet jag inte hur royalty procenten är på andra motorer? 5% kanske är mycket?
Eller kanske befogat med 5% även om det skulle vara lite högre om motorn är gratis, ingen aning om vad en motor kostar annars?

5% är rätt så lite, även om du skulle tjäna miljon belopp så är det fortfarande billigare än egen utvecklad motor. Tänk bara på att bara kunna lägga ut det på t.ex. steam så tar valve hela 30% för mer eller mindre en nedladdnings tjänst utanför marknadsförings syftet.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxolo:

Hej, jag är inte så insatt i detta, men är det gratis eller inte?

De tar 5% utav vinsten, inget mer.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxolo:

Hej, jag är inte så insatt i detta, men är det gratis eller inte?

Helt gratis, även kommande uppdateringar.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

Coolt! Tack för tipset

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI 4090 Suprim Liquid X | Gigabyte Aorus X570 XTREME | 64GB Vengeance RGB Pro 3600MHz | Corsair MP600 M.2 - 500GB | Corsair MP600 M.2 - 2TB | Samsung 970 EVO 1TB M.2 | EVGA Supernova G2 1300W | Phanteks Eclipse P500A DRGB | Alienware 34" QD-OLED – AW3423DW