ljud fungerar vanligtvis men inte i steam/csgo

Permalänk
Medlem

ljud fungerar vanligtvis men inte i steam/csgo

tjenare som rubriken lyder så fungerar min mic helt normalt i alla andra program men inte i steam/cs go.
I inställningarna så har jag kollat och det är min mic som är som standardenhet.
alla svar uppskattas!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Du får gärna fylla på med lite mer information så det blir lättare för någon att kunna ge dig hjälp med ditt problem.

Vad har du för operativsystem? vad har du för ljudkort? vad har du för mic? hur kopplar du in din mic, i vilken port och med vilken typ av kontakt? har du installerat drivrutiner för ljudkort själv? är det senaste drivrutiner?

Just nu vet vi inte så mycket mer än att du har problem med en ljudenhet i cs:go och att denna ljudenhet troligtvis är en mic.

Permalänk
Medlem

voice_enable 1 i console?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av samots:

Du får gärna fylla på med lite mer information så det blir lättare för någon att kunna ge dig hjälp med ditt problem.

Vad har du för operativsystem? vad har du för ljudkort? vad har du för mic? hur kopplar du in din mic, i vilken port och med vilken typ av kontakt? har du installerat drivrutiner för ljudkort själv? är det senaste drivrutiner?

Just nu vet vi inte så mycket mer än att du har problem med en ljudenhet i cs:go och att denna ljudenhet troligtvis är en mic.

Skrivet av Zippeer:

voice_enable 1 i console?

kör med windows 8.1, Kör på headsetets ljudkort (razer swtor headset), kör med usb och testat olika usb uttag ingen verkar fungera...
installerat razer synapse och det är de senaste

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

voice_enable 1 i console?

testat det redan