[EUW] League of Legends - Letar spelare

Permalänk

[EUW] League of Legends - Letar spelare

Tjenare!

Det är så att jag och en polare spelar lite LoL från och till och undrar om det finns någon eller några som skulle vilja vara med och spela?
Sist jag körde rankat så låg jag runt Silver I och II lyckades inte ta mig upp till guld Han jag spelar med tror jag vad runt Guld IV och III. Det var längesen vi körde rankat.

Men vi letar efter sköna LoL spelare som delar vårat mindset, att vi spelar för att ha kul, sitta på mumble och snacka skit. Men vi spelar ändå seriöst och spelar för att vinna så gott vi kan även om det "bara" är normals oftast. Ser gärna att åldern ligger på iaf 25+
Jag spelar oftast jungel, och polaren kör top, men vi är flexibla

Hör av er om det låter intressant Och grejen är att vi har inte något "spelschema" eller så, utan är vi online så spelar vi, annars inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Tjenare!

Det är så att jag och en polare spelar lite LoL från och till och undrar om det finns någon eller några som skulle vilja vara med och spela?
Sist jag körde rankat så låg jag runt Silver I och II lyckades inte ta mig upp till guld Han jag spelar med tror jag vad runt Guld IV och III. Det var längesen vi körde rankat.

Men vi letar efter sköna LoL spelare som delar vårat mindset, att vi spelar för att ha kul, sitta på mumble och snacka skit. Men vi spelar ändå seriöst och spelar för att vinna så gott vi kan även om det "bara" är normals oftast. Ser gärna att åldern ligger på iaf 25+
Jag spelar oftast jungel, och polaren kör top, men vi är flexibla

Hör av er om det låter intressant Och grejen är att vi har inte något "spelschema" eller så, utan är vi online så spelar vi, annars inte.

Adda mig om ni vill, SausageAvenger på EUW, mainar support. Silver 1 hela förra säsongen då jag fastnade när de nerfade Lulu och min stackars Morgana blev permabannad i ranked. Jag spelar i huvudsak tillsammans med en polare som mainar jungle, högre guld. Vi spelar för att ha roligt och är båda 30.

Vi använder oftast skype för våra samtal men det är ju inte speciellt meckigt att skifta tll ts eller mumble.

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem

Hola!

Låg mellan Guld 1 och Guld V förra säsongen, ligger på Guld V nu, spelade precis mina 10 placerings matcher.

Lirar mest adc/support i rankat, men kan köra vad som, bara man har kul

Lirar oftast på kvällarna, ihop med en annan polare.
Är gammal som gatan, och lirar för att de är kul

Panda da panda @ EUW

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Jag kan gärna köra med er, Jag mainar Mid men kan köra också köra adc jung.
Samsion på EUW

Permalänk
Medlem

jag hakar gärna på med, mainar mid men kan köra de mesta helt ok utan just jngle
rankade silver förra säsongen och kom upp i gold iv på nuvarande

adda mig gärna "patsy III" på EUW

Permalänk
Medlem

@BlueBlood:

Tjenare, ni får gärna lägga till mig :> Har spelat av och till sedan innan S1, toppade på Dia1 i S3 och slutade spela mer eller mindre fram tills nu.
Nickar "Pichu Saan".

Permalänk
Medlem

hej på er, jag kör just nu jungle med focus på tanks, har spelat en del mid och ganska mycket top med.

lite OT, har startat en chat som heter Spelclockers.
om man vill spela så är det ju bara att hoppa in i den och säga hej.
som ni säkert vet så skapas ju kanalen automagiskt om ingen är inne när man trycker join/create.
du kan sedan i inställningarna kryssa i "auto join on startup" för att alltid vara i den när du är online.

86phnom@euw

ps. använder http://beta.cursevoice.com/ när jag lirar ds.

Visa signatur

innocence proves nothing

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Tjenare!

Det är så att jag och en polare spelar lite LoL från och till och undrar om det finns någon eller några som skulle vilja vara med och spela?
Sist jag körde rankat så låg jag runt Silver I och II lyckades inte ta mig upp till guld Han jag spelar med tror jag vad runt Guld IV och III. Det var längesen vi körde rankat.

Men vi letar efter sköna LoL spelare som delar vårat mindset, att vi spelar för att ha kul, sitta på mumble och snacka skit. Men vi spelar ändå seriöst och spelar för att vinna så gott vi kan även om det "bara" är normals oftast. Ser gärna att åldern ligger på iaf 25+
Jag spelar oftast jungel, och polaren kör top, men vi är flexibla

Hör av er om det låter intressant Och grejen är att vi har inte något "spelschema" eller så, utan är vi online så spelar vi, annars inte.

Hej.

Jo jag själv spelar på EUW.
Är silver men spelar inte så mycket rank.
har 2500+ Normal vin och typ 1950 Lost.
är: 29 år.
Mitt namn är: DB Asuz på LOL

Spelar hälst ADC men suport, mid, top kan också spela.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Avstängd

@BlueBlood:

Phoenix1156 på league EUW, kan lira det mesta

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Hi im gusjak

Permalänk
Medlem

Hej

Ign:Fader Jesper

är diamond och kör casual, mainar jungel så kör det mest, inte så jättebra på andra roller men är med om jag är online så bara kolla (brukar vara online ofta men kan inte alltid spela, utan mest där för chatta med andra då)