Enhetslagring, what to do?

Permalänk

Enhetslagring, what to do?

Jag har hamnat i ett problem där jag inte ens kan uppdatera appar för att det inte finns tillräckligt med enhetslagring

Jag skaffade mig ett SD kort på 16 Gig, försöker få över vissa appar, men stora appar som facebook som tar 180 mb går inte överföra till SD.

Det står 5,3 gbg använt i programhanteraren, 99 mb ledigt, hur ska jag göra?

Jag har små appar som jag laddat ner, och vissa appar på Min telefon Går inte ens ta bort för de var där från första början..

Jag har en Samsung Galaxy S4 Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthonforce:

Jag har hamnat i ett problem där jag inte ens kan uppdatera appar för att det inte finns tillräckligt med enhetslagring

Jag skaffade mig ett SD kort på 16 Gig, försöker få över vissa appar, men stora appar som facebook som tar 180 mb går inte överföra till SD.

Det står 5,3 gbg använt i programhanteraren, 99 mb ledigt, hur ska jag göra?

Jag har små appar som jag laddat ner, och vissa appar på Min telefon Går inte ens ta bort för de var där från första början..

Jag har en Samsung Galaxy S4 Mini

Om telefonen säger att SD-kortet är på ~5,4GB så låter det som att det behöver formateras. Om inte det hjälper, eller om en dator också ser det som 5,4GB, så kan SD-kortet kanske vara defekt?
Edit: Sen kan det självklart vara så att vissa appar inte kan flyttas till SD-kort, senare versioner av Android har väl försökt stoppa detta?

Permalänk

Mitt SD verkar inte vara så stora problem med, det känns som att något ligger och lurar och tar massa plats